ה-X3 בגרסת PHEV כמעט ואינו שונה מבחינת עיצוב מגרסאות ה-X3 הרגילות, בנזין ודיזל המשווקות כיום בישראל (החל מ-336 אלף שקל). הבדל משמעותי יחיד כמעט תמצאו בפתח טעינה קדמי (נוסף לפתח תדלוק הבנזין מאחור), תגי xDrive30e וקישוטים מינוריים נוספים.
החידוש החשוב נמצא מתחת למכסה המנוע, שם יחידת ארבעה צילינדרים טורבו-בנזין מציעה נפח של 2.0 ליטר ו-184 כ"ס. היא משודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, וגם למנוע חשמלי מסייע עם 109 כ"ס. יחד הספק המערכת עומד על 292 כ"ס והמומנט על 42.8 קג"מ, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.
אם תבחרו במצב נהיגה חשמלי, ה-X3 יוכל לנסוע במהירות של עד 135 קמ"ש. במצב נסיעת כלאיים מנוע הבנזין נכנס לפעולה מעל 110 קמ"ש. טווח הנסיעה לפי ב.מ.וו עומד על 46-41 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה (תקן WLTP), תצרוכת החשמל על 3.7-3.3 ק"מ לקילוואט-שעה (קוט"ש) ותצרוכת הבנזין על 45.4-35.7 ק"מ לליטר.
ל-X3 בגרסת ה-PHEV מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 12 קוט"ש. תוספת מערכת הכלאיים ובפרט המצברים, הובילה לכך שה-X3 יציע נפח תא מטען קטן ב-100 ליטר מהלגרסאות הרגילות - 450 ליטר (ועד 1,500 עם ספסל אחורי מקופל) לעומת 550 ו-1,600 ליטר בהתאמה.
שיווק ה-X3 xDrive30e יחל בישראל לקראת אמצע 2020, כך נמסר מדלק מוטורס. מחיר הגרסה החדשה אינו ידוע ויפורסם קרוב יותר למועד ההשקה. סמוך לכך במחצית השנייה של 2020, ב.מ.וו צפויה להשיק את ה-iX3, גרסה חשמלית מלאה של ה-X3 - ללא סיוע בנזין. זו ככל הנראה לא תגיע לישראל לפני 2021.