מנכ"ל מותג אודי בישראל, ניב אורון, מדגיש כי כמו ב-Q7, ה-A4 המחודשת מציעה חבילת אבזור מחיר מושכת מבעבר. לדבריו, גם בעידן רכבי הפנאי זהו עדיין רכב מבוקש גם בארץ.
חיצונית לרכב המחודש חזית ואחוריים שמזכירים את הדגמים הגדולים (והצעירים) יותר של המותג. זאת גם מתוך מטרה להקנות לרכב הופעה יותר דינמית ואגרסיבית. בתא הנוסעים שולב מערך מולטימדיה חדש עם מסך מגע בגודל "10.1.
הרכב יוצע עם מנוע 2.0 ליטר בשלוש גרסאות הספק: "35TFSI" עם 150 כ"ס, "40TFSI" עם 190 כ"ס ו-"45TFSI" עם 245 כ"ס. לשלוש גרסאות הכוח מערך כלאיים מתון (על-בסיס מערכת חשמל 12 וולט ולא 48 כמו בחלק מדגמי אודי הדומים). התיבה רובוטית שבעה הילוכים כפולת מצמד וההנעה קדמית, למעט הגרסה הבכירה לה הנעה כפולה. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.9, 7.3 ו-5.8 שניות בהתאמה, תצרוכת הדלק - 16.7, 17.2 ו-14.9 ק"מ לליטר.
רמת הבסיס, שמכונה "אדוונסד" (Advance), עשירה למדי וכוללת חלון גג, חישוקי "17, תאורת לד מלאה, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים ומושבים קדמיים חשמליים עם ריפודי עור משולב. ל-"40" חישוקי "18, לוח מחוונים דיגיטלי, מפתח חכם ובורר מצבי נהיגה.
ה-"45" קוואטרו תוצע רק ברמת S ליין בעלת מראה ספורטיבי יותר. היא מוסיפה גם תאורת מטריצת לד מלפנים ואחור, חישוקי "19, ספי דלתות מוארים, מושבי ספורט ומערכת שמע מתוצרתB&O .
בתחום הבטיחות תמצאו מערכת בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים. ל-40 ו-45 גם בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמה.
המחירים: ה-35 עולה החל מ-255 אלף שקל, ה-40 החל מ-280 אלף וה-45 החל מ-320 אלף שקל.