לשתי הגרסאות מנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין (V6), שנעזר במנוע חשמלי עם 128 כ"ס ו-35.7 קג"מ. גרסת הבסיס (55) תציע הספק כולל של 381 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ, בעוד הבכירה (60) מפיקה 456 כ"ס ו-71.33 קג"מ. לשתיהן תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
בסיוע מצברים בעלי קיבולת של 17.3 קילוואט-שעה (קוט"ש), שתי הגרסאות יציגו טווח נסיעה חשמלי של 43 ק"מ לפי תקן ה-WLTP העדכני. מהירות הנסיעה החשמלית מוגבלת ל-135 קמ"ש והמהירות המרבית בסיוע בנזין מוגבלת אלקטרונית ל-240 קמ"ש בשתי הגרסאות. גרסת ה-60 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות לעומת 5.9 בגרסת ה-55.
על-פי נתוני אודי, לשתי הגרסאות תצרוכת דלק זהה - 35.7-33.3 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה (במסלול 100 ק"מ הכולל מצברים טעונים). תצרוכת החשמל תהיה נמוכה באופן זניח דווקא בגרסה החזקה - 4.6-4.4 ק"מ לקוט"ש לעומת 4.6-4.5 בגרסת הבסיס. אודי לא מספקת זמני טעינה למצברים.
הגרסאות החדשות יהיו זמינות בגרמניה מסוף השנה, עם תג-מחיר של החל מ-75 אלף יורו (כ-280 אלף שקל). מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נסר בתגובה לפניית "אוטו" כי "מועד הגעת דגמי החשמל והפלאג-אין הייבריד לארץ כדוגמת ה-Q7 PHEV נמצא בבדיקה שוטפת מול היצרנית, בשלב זה אין עדיין תאריך מדויק לגבי הגעתם ארצה".