כאמור, המנוע משודך לתיבה האוטומטית המוכרת מבית אייסין שלה שמונה הילוכים. הוא מייצר 130 כ"ס וכן 23.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד והביצועים נאותים עם האצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות, המהירות המרבית עומדת על 196 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 20 ק"מ לליטר.
הרכב יוצע ברמת הגימור ’אקטיב' ומחירו 175,000 שקלים, זהה לזו שנמכרה כאן עד היום עם מנוע הבנזין החזק יותר (1.6 ל‘, 180 כ“ס). ה'אקטיב' מצוידת, בין היתר, בבחישוקי "18, מחוונים מוקרנים, מערכת מולטימדיה מקורית עם צג "8, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת נסיעה לאחור עם ”מבט על“ ועוד. בתחום הבטיחות ישנה בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ועוד.
גרסת ה-1.2 ל‘ החדשה של פיג'ו 5008 היא הזולה בהיצע של דגם זה בישראל – מחירה נמוך ב-11,000 שקלים מגרסת הדיזל (שהייתה עד כה הזולה בהיצע) וב-13,000 שקלים מגרסת הבנזין הבאות בתור. 200 הרוכשים הראשונים ייהנו מהנחה של 5000 שקלים.