כדי להתמודד עם רוע הגזירה, צ'מפיון מוטורס משיקה בנוסף לגרסת ה-"55" שהוצעה עד כה והתייקרה, את גרסת ה-"50" שהוצגה בסוף שנה שעברה. השתיים ישווקו כעת במקביל, כאשר גרסת ה-50 אמורה לתפוס את מקומה של ה-55 כזולה במבחר בזמן שה-55 מתייקרת. היא עדיין תהיה יקרה משמעותית מה-55 לפני עליית המס: החל מ-427 אלף שקל (34.5 אלף שקל יותר).
לגרסה החדשה הנעה כפולה ושני מנועים חשמליים כמו ב-55, אך עם 300 כ"ס (לעומת 408) ומומנט של 55 קג"מ (67.8 בגרסת 55). ה-50 גם מצוידת במצברים בעלי קיבולת נמוכה יותר - 71 קילוואט-שעה (קוט"ש) לעומת 95.
![אודי e-tron בישראל: גרסה נוספת והתייקרות](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241072/1617160/audi-190529-010.jpg?width=651)
גרסת ה-50 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות (לעומת 5.7) וחשוב יותר, טווח הנסיעה שלה עומד על 332 ק"מ - לעומת יותר מ-400 ק"מ ב-55.
רמת האבזור עשירה וכמו בגרסה הבכירה ה-50 תצויד בקפיצי אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך "10.1 ומסך תפעול בגודל "8.6 ולוח מחוונים דיגיטלי. מערכות הבטיחות כוללות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים.
![אודי e-tron בישראל: גרסה נוספת והתייקרות](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241072/1617153/audi-190529-007.jpg?width=651)
מחיר הגרסה החדשה כאמור החל מ-427 אלף שקל והגרסה החזקה ששווקה קודם עולה החל מ-520 אלף שקל. ביבואנית ייקרו גם את מחיר חבילת התוספות ("פרמיום") מ-30 אלף ל-42 אלף שקל.