כדי להתמודד עם רוע הגזירה, צ'מפיון מוטורס משיקה בנוסף לגרסת ה-"55" שהוצעה עד כה והתייקרה, את גרסת ה-"50" שהוצגה בסוף שנה שעברה. השתיים ישווקו כעת במקביל, כאשר גרסת ה-50 אמורה לתפוס את מקומה של ה-55 כזולה במבחר בזמן שה-55 מתייקרת. היא עדיין תהיה יקרה משמעותית מה-55 לפני עליית המס: החל מ-427 אלף שקל (34.5 אלף שקל יותר).
לגרסה החדשה הנעה כפולה ושני מנועים חשמליים כמו ב-55, אך עם 300 כ"ס (לעומת 408) ומומנט של 55 קג"מ (67.8 בגרסת 55). ה-50 גם מצוידת במצברים בעלי קיבולת נמוכה יותר - 71 קילוואט-שעה (קוט"ש) לעומת 95.
גרסת ה-50 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות (לעומת 5.7) וחשוב יותר, טווח הנסיעה שלה עומד על 332 ק"מ - לעומת יותר מ-400 ק"מ ב-55.
רמת האבזור עשירה וכמו בגרסה הבכירה ה-50 תצויד בקפיצי אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך "10.1 ומסך תפעול בגודל "8.6 ולוח מחוונים דיגיטלי. מערכות הבטיחות כוללות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים.
מחיר הגרסה החדשה כאמור החל מ-427 אלף שקל והגרסה החזקה ששווקה קודם עולה החל מ-520 אלף שקל. ביבואנית ייקרו גם את מחיר חבילת התוספות ("פרמיום") מ-30 אלף ל-42 אלף שקל.