הפורמנטור הוא פנאי קופה קומפקטי, עם חמש דלתות ועיצוב ספורטיבי. אורכו 445 ס"מ (תשעה יותר מאטקה), רוחבו 184 ס"מ (זהה) וגובהו 151 ס"מ (תשעה פחות). בסיס הגלגלים עומד על 268 ס"מ, ארבעה יותר מאטקה אך קצר ב-11 מהטאראקו (פנאי קומפקטי שבעה מושבים). נפח תא המטען עומד על 450 ליטר, קטן מזה של האטקה (510 ליטר).
קופרה תציע את הפורמנטור תחילה בשתי גרסאות הנעה שמגיעות מקופרה לאון החדשה. בבסיס תהיה גרסת כלאיים נטענת משקע עם מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין (150 כ"ס), מנוע חשמלי (115 כ"ס), הספק כולל של 245 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. זו תצויד ככל הנראה בהנעה קדמית ומציעה מצברי ליתיום-יון בקיבולת של 13 קוט"ש וטווח חשמלי של 50 ק"מ בין טעינות.
הגרסה הבכירה מבוססת על מערכת ההנאה של הלאון סטיישן - עם מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר, 310 כ"ס, 40.8 קג"מ והנעה כפולה. לשתי הגרסאות תיבה רובוטית כפולת מצמד. נתוני ביצועים לא פורסמו.
שיווק הפורמנטור צפוי להתחיל באירופה ברבעון הרביעי של השנה. לפי שעה לא ידוע אם יוצע בישראל, אך אם זה יקרה אל תצפו לו כאן לפני תחילת 2021 לפחות.