כמקובל במתיחות פנים, עיקר השינויים החיצוניים נעשו בחזית, ובמסגרת זאת צוידה סדרה 5 המחודשת בשבכה רחבה, נמוכה ובולטת יותר (אך רחוקה מממדיה של זו בסדרה 7 המחודשת), פגוש חדש ויחידות תאורה שעיצובן צר ומעודכן יותר, עם קווי לד נאים יותר ואופציה לתאורת לייזר. חדשים גם הם יחידות התאורה והפגוש מאחור. ברמת הגימור 'M ספורט' פריטי עיצוב להופעה אגרסיבית יותר וחישוקים שונים. גרסת הסלון התארכה ב-2.7 ס"מ, הסטיישן ב-2.1 ס"מ, ואורכן כעת זהה, 496.3 ס"מ.
השינוי הבולט בסביבת הנהג הוא הטמעת צג מולטימדיה חדש המוצע במידה "10.25 או "12.3 ומעבר לדור השביעי של מערך התפעול i-דרייב של ב.מ.וו. מערכות הבטיחות שודרגו, והן מקושרות למערך הניווט, כך שהתנהלות הרכב מושפעת גם משינויים בתוואי הדרך.
גם המפרט הטכני שופר, וכל מנועי הבנזין והדיזל, 4 ו-6 צילינדרים, מצוידים כעת במערך היברידי מתון (48 וולט). להיצע ההיברידי-נטען נוספה גרסת 45e – עם מנוע טורבו-בנזין 6 צילינדרים 3 ליטרים, להספק משולב של 394 כ"ס והנעה כפולה, לטווח חשמלי של 54-57 ק"מ. לגרסת 30e המוכרת אותו הספק של 252 כ"ס, אך זו מוצעת כעת עם מצב 'אקסטרה בוסט', המאפשר תוספת של 40 כ"ס למשך 10 שניות, וכאן הטווח החשמלי הוא 62-67 ק"מ. סדרה 5 מוצעת ללא שינוי עם אופציה להנעה כפולה והיגוי אחורי.
בנוסף, הכריזה ב.מ.וו על חידוש סדרה 6 גראן טוריסמו – הגרסה המוארכת והמוגבהת ביחס לסדרה 5; בסיס גלגלים 307 ס"מ, אורך 509 ס"מ, גובה 154 ס"מ (תוספת של 10 ס"מ, 13 ס"מ, 6 ס"מ בהתאמה) – עם שינויים חיצוניים דומים, צג "12.3 בפנים (בלבד), מנועים עם מערך היברידי מתון, אך ללא גרסאות היברידיות נטענות.
ב.מ.וו ישראל תחל בשיווק סדרה 5 המחודשת לקראת סוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה. כמו עד כה, אין כוונה לשווק בארץ את סדרה 6.