למרות שמדובר בהתקנות מקומיות, גרסת פרו כוללת אחריות מלאה וכמובן את מלוא האישורים ממשרד הרישוי ורישום מתאים ברישיון הרכב. לדברי היבואנית מדובר ביתרון ביחס לשיפור עצמי של הרכב לאחר הרכישה, שמצריך גם הוא כמובן אישורים ממשרד הרישוי.
החבילה החדשה כוללת הגבהה של חמישה ס"מ תודות לשימוש בקפיצי פדרס ובולמי בילשטיין. לרכב צמיגי שטח מתוצרת פירלי והחישוקים, קשת המיגון והסבכה צבועים שחור. לפרו גם ערכת מיגון גחון מלאה ומדרכי צד מבית אספיר.
לפי היבואנית, חבילת השיפורים משדרגת מהותית את יכולת השטח של הטרייטון. היא תוצע בשידוך לכל גרסאות ההנעה הכפולה של הטנדר.
מתחת למכסה המנוע אין שינוי והפרו, כמו כל גרסאות הטרייטון המחודש, מגיעה עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר, 150 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.
חבילת הפרו עולה 35 אלף שקל, אך "לרגל ההשקה" תימכר ב-20 אלף שקל. מחיר טרייטון הנעה כפולה מתחיל מ-235 אלף שקל לרמת גימור "דזרט", ומגיע ל-256 אלף שקל ברמת "דאקאר SE".