מנגד, מאיר תחל לייבא את הונדה ג'אז החדשה, סופרמיני שתוצע עם הנעת כלאיים בתקינה אירופאית. הונדה הכריזה כי היא מתכוונת לפעול באירופה עם דגמי חשמל וכלאיים, ולג'אז חטיבת כוח הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ושני מנועים חשמליים – ואלה מייצרים הספק משולב של 109 כ"ס.
הג'אז תוצע באירופה גם בגרסת פנאי עם מרווח גחון מוגדל ועיצוב "שטח" המכונה "קרוסטאר" (Crosstar). זו תגיע לישראל אם מחירה יהיה תחרותי ותופנה להתחרות ברכבי פנאי קטנים, קטגוריה בה הונדה מתחרה עם ה-HR-V היקר.
הונדה עתידה להשיק באירופה ב-2021 את הדור השלישי של ה-HR-V, שגם הוא, כמו הדור הנוכחי, יתבסס על אותה פלטפורמה המשרתת את הג'אז. לפי היצרנית, גם ה-HR-V החדש יונע בהנעת כלאיים.