במסגרת הרענון, שלא כולל שינוי למערכת ההנעה או לעיצוב, ה-I-Pace מקבל מטען משודרג - 11 קילוואט במקום שבעה עד כה. מטען זה יוכל להטעין 53 ק"מ לטווח הנסיעה הזמין בכל שעה ואת המצברים מ-0 ל-100% בתוך 8.6 שעות. המטען הקודם הציע 35 ק"מ לשעת טעינה ודרש 12.75 שעות טעינה.
לצד מטען זה, ה-I-Pace, המצויד במצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 90 קילוואט-שעה, ימשיך להציע יעולת טעינה מהירה מעמדה מנוהלת. עמדת 50 קילוואט תאפשר טעינת 63 ק"מ בכל רבע שעה ואילו עמדת 100 קילוואט תכפיל זאת לכ-125 ק"מ. טווח הנסיעה נותר ללא שינוי - 470 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP.
מלבד המטען החדש, ה-I-Pace יציע גם מערכת מולטימדיה משודרגת, עם תפריטים חדשים, אפשרות לעדכון מהאוויר (כולל כרטיס סים מובנה), ניווט בזמן אמת כולל הצעה לנקודות טעינה קרובות וניווט לפי עומסים ומסכי "12.3 למחוונים, "10 למולטימדיה ו-"5 לתפעול. למפרט מצטרף גוון חדש למרכב, חישוקי "19 ביותר גרסאות (במקום "18), מראה שמקרינה תמונה ממצלמה כדי למנוע אזורים מתים ומערכת סינון אוויר משודרגת.
נכון לעתה לא ידוע מתי העדכונים הללו יושקו גם בישראל. ה-I-Pace משווק כיום אצלנו במחיר התחלתי של 454 אלף שקל.