מתיחת פנים
השינוי החיצוני הבולט ביותר, כיאה לאירועים שכאלה, הוא בעיצוב מחדש של השבכה, כאן מודגשת יותר מקודמתה, וביחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור. הפגושים שהוחלפו האריכו במעט את הרכב (2.7 ס"מ ל-496 ס"מ) וסיומת המפלטים כעת טרפזית.
יחידות התאורה הקדמיות כוללות כעת תאורת יום חדשה, וברמת הגימור הגבוה יותר ('M סופריור') פנסי לד מטריקס אדפטיביים. ב.מ.וו ישראל, כדרכה לאחרונה, תייבא גם את סדרה 5 עם חבילת 'M ספורט', הכוללת פריטים ספורטיביים ובלמים עם קליפרים בצבע כחול או אדום בהתאם לבחירה. העדכון בפנים הרכב, ברוח הימים אלה, כולל מולטימדיה חדשה וצג "12.3 גדול מקודמו.
גרסה היברידית-נטענת
כמו בסדרה 3, גם בסדרה 5 המחודשת מתרכזת ב.מ.וו ישראל בגרסה ההיברידית-נטענת, וזו מכונה 530e. זו גרסה עדכנית לחטיבת הכוח הזהה לזו שבסדרה 3, X3. במערכת: טורבו-בנזין 2.0 ליטר 184 כ"ס, מנוע חשמלי 109 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, הנעה אחורית. ההספק המשולב הרצוף הוא 252 כ"ס, 292 כ"ס למשך 10 שניות. משך הזינוק ל-100 קמ"ש הוא 5.9 שניות. לרכב סוללת 12 קוט"ש והוא יכול לנוע בכוח החשמל בלבד עד 56 ק"מ. צריכת הדלק המשולבת היא 62.5 ק"מ/ל', הציון הירוק הוא 2.
אבזור, מערכות, מחירים
סדרה 5 המחודשת מוצעת ברמת הגימור 'M ספורט' במחיר 480,000 שקלים – ובאבזור: חישוקי "18, גג זכוכית, סגירה רכה לדלתות, מחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבי הספורט הקדמיים שיש להם זיכרונות, ריפוד מיוחד דמוי-עור. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטיה, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.
סדרה 5 ברמת הגימור 'M סופריור', שמחירה 540,000 שקלים, כוללת חישוקי "19, תאורת LED אדפטיבית, מפתח חכם מתקדם, מצלמות היקפיות, ריפוד עור, ווילונות, מושבים שונים ('קומפורט'), מערכת שמע של הרמן קרדון, וילונות הצללה.