לארץ תגיע המהדורה הרגילה יותר לדגם שלה מרכב אשר מנומך בס"מ לעומת הגולף הרגילה. היא מצוידת במנוע ה- 2.0 ליטר טורבו המוכר. בגרסה זו הוא מייצר 245 כ"ס (כמו בגרסת ה'פרפומנס' היוצאת) ו-37.3 קג"מ ב-1600 סל"ד. באירופה מוצעת הגולף GTI גם בגרסת 'קלאבספורט 45' עם 300 כ"ס. כן מוצעת הגולף עצמה גם בגרסת ה-R כפולת ההנעה עם 320 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 6.2 ש' והמנוע משודך לתיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה.
למכונית כרגיל איפור ספורטיבי מקובל ואבזור עשיר שכולל גג זכוכית, תאורת לד מלאה, צמד מפלטים בולטים, חישוקי "18, גלגל הגה ספורטיבי, מערך מולטימדיה עם צג "8 ומחוונים מוקרנים, מושבים קדמיים מאווררים, מושב נהג עם תפעול כיוון חשמלי וריפוד עור בקרת אקלים לשלושה איזורים, מפתח חכם ועוד. ה-GTI כוללת כמובן מערך בטיחותי מלא עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית. המחיר 235,000 שקלים יקר במעט מגרסת הפרפורמנס היוצאת (אך האבזור עשיר יותר).