הדגם מוצע כעת עם צג "12 אנכי המחליף צג "8 אופקי, ומוטמעת בו מערכת מולטימדיה חדשה המכונה "סינק 4", יש לה מעבד מהיר יותר, ניתן לעדכן אותה דרך הרשת, והיא מאפשרת ממשק עם אפל קארפלי ואנדרואיד אוטו ללא צורך בכבל. המערכת אחראית למרכיבי שליטה רבים יותר ברכב ומחליפה חלק ניכר מהמתגים הפיזיים שהיו ממוקמים בסביבת הנהג.
ברמת הגימור 'טיטניום פלוס' חישוקי "19 חדשים, שבכה בעיצוב מחודש, שני גווים לבחירה בריפוד העור.
שינויים גם במפרט הטכני של גרסת ST. לגרסת הביצועים של אדג' אותו מנוע בנזין כפול-מגדשים 2.7 ליטר, וזה מייצר כעת 335 כ"ס, 5 כ"ס יותר מאשר עד כה, ותשודך לו תיבה אוטומטית חדשה עם 7 הילוכים, מחליפה קודמת עם 8 הילוכים. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.8 שניות (ללא שינוי). גרסה זו תוצע גם עם חישוקי "21 ייחודיים בשחור (חישוקי "20 תקניים) תמורת 10,000 שקלים נוספים.
מחירי פורד אדג' לא השתנו, והם נעים בין 245,000 שקלים ל-295,000 שקלים בשלוש רמות הגימור של גרסת ה-2.0 ליטר, ומחירה של גרסת ST הוא 320,000 שקלים.