עדכון הופעה
סיד המחודשת זוכה לשורה ארוכה של שינויים קלים אך מורגשים בהופעתה החיצונית. במסגרת זאת, הסבכה, יחידות התאורה והפגוש עוצבו מחדש. מאחור פגוש בעיצוב מחודש ויחידות תאורה חדשות לגמרי ושונות מאוד מאלה המוכרות בהאצ'בק, ואילו בשתי גרסאות המרכב האחרות העדכון מתון יותר. התוצאה הכללית בעלת נוכחות בולטת יותר, במיוחד ברמת הגימור 'GT-ליין' בעלת ההופעה הספורטיבית.
עוד בשינויים 3 דוגמאות חדשות לחישוקים הקלים (16-18 אינץ') ולא פחות מ-13 צבעי מרכב, מתוכם 4 חדשים במבחר: 'ברונזה ממוכן', 'למון ספלאש', 'אפור פלדת יוקה' ו'ירוק חווייתי'. הדגם המחודש, כמובן, נושא את הסמל החדש של קיה.
בסביבת הנהג השינויים מתונים יותר. מסך המולטימדיה עודכן והוא גדול מקודמו (עד 10.25 אינץ') וכמובן תומך ב'אנדרואיד אוטו' ו'אפל קארפליי'. לוח מחוונים מוקרן עם מסך בגודל 12.3 אינץ' מוצע כאופציה. בנוסף בקיה מדווחים על שימוש נרחב יותר בחומרים רכים למגע.
מבפנים
המנועים ללא שינוי משמעותי, אך באחדים מהם מוטמע כאופציה מערך היברידי-מתון 48 וולט. סיד מוצעת כמו עד כה עם מנועי טורבו-בנזין בנפח של 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר ברמות הספק בין 100 כ"ס לבין 160 כ"ס ובשידוך לתיבה ידנית (6 היל') או דו-מצמדית (7 היל'); זו משודכת לראשונה למנוע 1.0 ליטר. למנוע הדיזל, כעת עם מערך היברידי-מתון, אותו הספק כמקודם, 136 כ"ס. בנוסף לתיבה הדו-מצמדית הוא מוצע עם תיבה ידנית "חכמה" המסוגלת לנתק ולחבר את המצמד בעצמה.
גרסה היברידית-נטענת מוצעת בחלק מתצורות המרכב ועושה שימוש ביחידת ההנעה המוכרת מנירו: בנזין אטמוספרי 1.6 ליטר (105 כ"ס), מנוע חשמלי (60 כ"ס), תיבה דו-מצמדית (6 היל') לתפוקה של 141 כ"ס ו-17.3 קג"מ. סוללת 8.9 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי מרבי של 57 ק"מ.
בראש ההיצע גרסת GT החמימה; מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר מייצר 204 כ"ס ו-27 קג"מ, גם כאן עם תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים.
היצע מערכות הבטיחות שופר וכוללת כעת מערכת ניטור שטחים מתים אקטיבית (התרעה בלבד עד כה) ומערכת התרעה משופרת לערנות נהג, הכוללת איתות על תחילת נסיעה של הרכב מלפנים. שאר המערכות ללא שינוי: בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב נסיעה, בלימה אוטונומית ועוד.