מבחוץ ומבפנים
חיצונית A8 זוכה לשינויים המקובלים בעדכונים מסוג זה, ואנו רואים כאן סבכה, יחידות תאורה ופגושים מעודכנים מלפנים, יחידות תאורה ופגושים שעודכנו גם הם מאחור, מגוון חישוקים קלים חדשים סביב. למעט אורך המרכב שצמח בכ-2 ס"מ (ל-519 ס"מ), שאר המידות נותרו זהות.
עיצוב סביבת הנהג המתקדמת והטכנולוגית למראה לא שונה באופן משמעותי, וזו כוללת לוח מחוונים מוקרן, ו-2 מסכים לתפעול מערכות הרכב בקונסולה המרכזית (8.6 ו-10.1 אינץ'). שינויים משמעותיים נעשו דווקא בשורה השנייה, ואלה כוללים צמד מסכי 10.1 אינץ' חדשים בגב המושבים הקדמיים וקונסולה מרכזית בין-מושבים שעוצבה מחדש.
ה-A8 החדשה תוצע עם מגוון מערכות בטיחות ונוחות מתקדמות במספר חבילות. חבילת 'פארק' מצוידת באפשרות לחניה אוטונומית, 'סיטי' מוסיפה מערך מצלמות וחיישנים היקפי, התרעה על תנועה צולבת בצמתים ונסיעה לאחור ומערך הבולמים האקטיבי שיודע להוריד או להעלות את המרכב לקראת תאונה. חבילת 'טור' הבכירה מוסיפה בקרת שיוט מתקדמת המבוססת על ניווט לוויני ועוד.
בלי דיזל
היצע המנועים של A8 עודכן, והנעדרים הם שבולטים: מנועי הדיזל כבר אינם. שני מנועי ה-V (בנזין) כפולי מגדשים, לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, וההנעה כפולה. בגרסת הכניסה (55TFSI) מנוע 3.0 ליטר V6 המפיק 340 כ"ס, ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 5.6 שניות; בסין גם גרסה מופחתת הספק (286 כ"ס).
בראש ההיצע 60TFSI, למנוע 4.0 ליטר V8 וזה מפיק 460 כ"ס להאצה של 4.4 שניות ל-100 קמ"ש; בעתיד תוצג גרסה היברידית-נטענת עם מנוע זה.
גם S8 עודכנה וזו מפיקה מאותו V8 הספק מרבי של 571 כ"ס, מה שמסדר לה 3.8 שניות ל-100 קמ"ש.
סינים נהנים יותר
לא רק גרסה מופחתת הספק של מנוע ה-V6 הסינים יקבלו, אלא גם את הגרסה המאובזרת והמפוארת ביותר של אודי A8 אי פעם. עבור השוק הסיני בלבד אודי הציגה את A8 בגרסת 'הורש' (Horch). בגרסה זו לא רק פאר לרוב אלא גם מרכב מיוחד הארוך אף מזה של A8 'לונג' "רגילה: בסיס הגלגלים הוא 326 ס"מ, האורך 542 ס"מ, תוספת של 13 ו-12 ס"מ בהתאמה.
חיצונית הורש נבדלת מגרסאות הרגילות בהרבה מאוד כרום ובנגיעות קטנות וגדולות כדי לבדלה מ-A8 רגילה. כך למשל בהורש סבכה מפוארת יותר, כיסוי כרום למראות הצד, יחידות תאורה עם חתימה ייחודית, גג פנורמי גדול יותר, תגי H, חישוקים ייחודיים ועוד. בפנים ייהנו הנוסעים ממושבים ייחודיים, חומרים אקזוטיים, מערכת שמע משודרגת ועוד.