עיצוב ונראות רעננים
כרגיל במתיחות פנים נעשו שינויים קלים לעיצוב, רובם לחזית. השבכה החדשה גדולה ומודגשת יותר, ועשויה חלק אחד (ללא רווח בין שני חלקיה), מרקם השבכה שונה, ויש לה חזות מודגשת יותר; ליחידות התאורה – לד אדפטיבי, תאורת לייזר כאופציה – מבנה צר יותר; ליד הפגושים החדשים מלפנים כונסי אוויר גדולים יותר, וליד אלה מאחור קצות מפלט בולטים יותר. X4 יוצע עם חבילת עיצוב ”רגילה“ או ’M ספורט‘.
בסביבת הנהג נעשו שינויים, עיקרי שבהם הוא צג מולטימדיה גדול ("10.25 או "12.3) הכולל את מערכת ההפעלה החדשה של היצרן ומחוונים מוקרנים. הקונסולה המרכזית ופתחי האוורור עוצבו מחדש, בשני הדגמים מושבי ספורט חדשים.
שלוש גרסאות
X4 המחודש ישווק בשלוש גרסאות הספק – בכולן מנועי טורבו-בנזין, מערך היברידי-מתון, תיבת 8 הילוכים, הנעה כפולה. בשתיים הראשונות – xDrive20i ו- xDrive30i– מנוע 2.0 ליטר המייצר 184 כ"ס ו-30.6 קג"מ או 245 ו-35.7 קג"מ; הביצועים הם 8.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-215 קמ"ש או 6.4 שניות ו-235 קמ"ש.
ל- xDrive M40iשל X4 מנוע 3.0 ליטר 6 צילינדרים בטור, וזה מייצר 360 כ"ס ו-51 קג"מ, האצה של 4.9 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 250 קמ"ש.
גרסת 20 תוצע ברמות הגימור 'אקזקוטיב' וב-'M ספורט' שמחירן 395,000 שקלים או 425,000 שקלים; גרסה 30 ברמות הגימור 'M ספורט' ו-'M סופריור', ומחירן 445,000 שקלים או 465,000 שקלים בהתאמה. לגרסה M40 רמת גימור אחת, ' Mסופריור', ומחירה של זו 609,000 שקלים.
במפרט האבזור של 'אקזקוטיב', תאורת לד אדפטיבית, חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים, צג "12.3, ריפוד דמוי עור. ב-'M ספורט' פריטי איפור וגימור ספורטיביים, כמו-גם מפתח חכם. ב-'M סופריור', בנוסף, ריפוד עור, מערכת שמע של הרמן קרדון, גימור מהודר יותר. במהלך 2022 תוצענה גם חבילות 'בלק אדישן'.
במפרט הבטיחות בכל רמות הגימור בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים, תיקון סטייה מנתיב; גם בהן ומאותה סיבה חסרה בקרת שיוט אדפטיבית.