העדכון החשוב
החלק הראשון והגדול בהודעה לעיתונות של ההודעה לעיתונות הוקדש על-ידי לקסוס למערכת המולטימדיה החדשה. זו מגיעה עם מסך חדש בגודל 8 או 12 אינץ' וזה ממוקם 14.3 ס"מ(!) קרוב יותר לנהג. הסיבה לשינוי המשמעותי במיקום נוגעת לכך שלמערכת החדשה ממשק חדש המוכר מלקסוס NX וזה מבוסס על מגע במקום משטח הפיקוד שהיה בעבר. במקום המשטח יש כעת תא אחסון נוסף או כפתורים לתפעול חימום המושבים.
למערכת המולטימדיה החדשה תפעול קולי המאפשר מגוון רחב למדי של פונקציות כמו ביצוע שיחות טלפון, תפעול מערכות השמע ובקרת האקלים, חיפוש ברשת, ניווט (מבוסס ענן), עדכוני תוכנה מהאוויר (OTA) ועוד. המערכת יודעת, כך לקסוס, להשיב לפקודות בשפה טבעית ואף יודעת להבדיל בין הנהג לנוסעים. בנוסף, למערכת קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
היצע מערכות הבטיחות שופר וכולל כעת את המערך העדכני של לקסוס. לזה יכולת קדם תאונה משופרת, סיוע לנהג בתמרוני חירום ועוד.
קצת מבחוץ
כמקובל במתיחות פנים, העיצוב החיצוני זכה לעדכון, וכאן הוא קל במיוחד ומתמקד בעיקר ברמת הגימור 'F-ספורט', אך לא רק. ל-UX המחודש יחידות תאורה ופגושים מעודכנים קלות, וברמת הגימור 'F-ספורט' חישוקי 18 אינץ' חדשים עם 10 חישורים.
לקסוס תציע את UX המחודש בצבע מרכב חדש 'פלטינום סוני', וזה אינו רק שם מוגזם אלא גם דרך חדשה עבור לקסוס לצביעת המרכב. צבע זה מרוסס על הרכב בעזרת טכנולוגיה חדשה המאפשרת שכבת צבע בעובי מיקרונים בודדים וסידור השבבים המתכתיים בצבע באופן המאפשר להם לבלוט במיוחד.
קצת מתחת
עם זאת וחשוב בהרבה יותר, לקסוס UX ברמת גימור 'F-ספורט' שודרג עם מתיחת הפנים גם במפרט הדינמי, על-מנת לשפר ולחדד את היכולת בתחום זה ההתנהלות בפיתולים. ברמת גימור זו בולמים אדפטיביים, מתלים בכיול מוקשח, כיול מחדש לגלגל ההגה והקשחה למכלולי השלדה.
היצע יחידות הכוח ללא שינוי וכולל את מנוע ה-2.0 ליטר בגרסה אטמוספרית (173 כ"ס) או היברידית (184 כ"ס).