העדכונים שבחוץ
כמקובל בעדכונים מסוג זה עיקר השינויים בחזית, גם מאחור. בסדרה 3 המחודשת יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור במבנה צר יותר, שילוב אלמנטים כחולים ומבוססות לד מלא כסטנדרט. סבכת הכליות בעיצוב חדש, כך גם הפגושים וכונסי האוויר.
חבילת העיצוב 'M-ספורט' עודכנה גם היא, וכוללת סבכה במבנה חלת דבש, חישוקים קלים בעיצוב חדש (18-19 אינץ'), חצאיות צד ופגושים בעיצוב ספורטיבי יותר ועוד. נוספו גם מספר צבעי מרכב חדשים.
השינויים שבפנים
השינויים הבולטים ביותר במתיחת הפנים נעשו בסביבת הנהג. לסדרה 3 המחודשת סביבת נהג כמו זו שב-i4 החשמלית איתה היא חולקת פלטפורמה (CLAR). לוח המחוונים ומסך המולטימדיה שהיו נפרדים עד כה, הוחלפו בפאנל אחד, ארוך ומחובר, המאכלס לוח מחוונים מוקרן וחדש (12.3 אינץ') ולצידו מסך מולטימדיה חדש אף הוא וגדול בהרבה מזה היוצא (14.9 אינץ'). ב.מ.וו מציינת כי ל-3 המחודשת מערך תפעול קולי עשיר שיפחית את הצורך בתפעול ידני של המערכות השונות, וזה מוטמע במערכת ההפעלה (דור 8) החדשה של מערך המולטימדיה.
בנוסף, בורר ההילוכים המסורתי והגדול יחסית, פינה את מקומו לטובת בורר קטן יותר הנמצא באותו מקום. סדרה 3 החדשה תוצע מעתה באופן תקני עם בקרת אקלים תלת-אזורית, מראה מתכהה אוטומטית ועוד.
היצע מערכות הבטיחות עשיר כבעבר וכולל כסטנדרט מערכת בלימה אוטונומית המזהה גם הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועוד.
בנזין, דיזל, PHEV
היצע המנועים כמעט ללא שינוי והוא רחב ביותר – ארבעה מנועי דיזל, ארבעה מנועי בנזין ושתי מערכות היברידיות-נטענות – עם הנעה אחורית או כפולה בהתאם לגרסה. לכל הגרסאות תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. השינויים שנעשו במנועים הם הטמעת מערך היברידי-מתון של 48 וולט במנועי הדיזל. הגרסאות המשווקות כיום בישראל ללא שינוי.
מדלק מוטורס, יבואנית דגמי ב.מ.וו לישראל, נמסר כי ב.מ.וו סדרה 3 המחודשת תגיע לישראל בתחילת 2023.