גרסת כניסה
כעת הודיעה ב.מ.וו על גרסת כניסה חדשה המכונה eDrive35 וזו נבדלת מ-40 בעיקר ביחידת ההנעה. לגרסת 35 החדשה הספק של 268 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, ההנעה אחורית והביצועים הם 6 שניות ל-100 קמ"ש. להשוואה, לגרסת 40 הספק של 340 כ"ס ומומנט של 43.8 קג"מ, הנעה אחורית, 5.7 שניות ל-100 קמ"ש.
בנוסף, לגרסה החדשה סוללה קטנה יותר של 70.2 קוט"ש (66 קוט"ש נטו) המספיקה לטווח מרבי של 490 ק"מ. בגרסאות 40 ו-50 סוללת 83.9 קוט"ש (80.7 קוט"ש נטו) המספיקה ל-561 ק"מ ול-503 ק"מ בהתאמה. טעינה ביתית אפשרית בהספק של 11 ק"ו וטעינה מהירה בהספק עד 180 ק"ו.
קנדה, ישראל
הייצור צפוי להתחיל בנובמבר הקרוב במפעל החברה במינכן, והשוק הראשון שגרסה זו תשווק בו הוא הקנדי. בקנדה מחיר הבסיס של גרסת 35 נמוך בכ-15% מזה של גרסת 40. בנוסף, מעניין לציין כי בב.מ.וו כבר הצהירו מספר פעמים שמודל 3 של טסלה על הכוונת – ואכן, מחירה של הגרסה החדשה נמוך במספר אחוזים מזה של מודל 3 הנעה אחורית.
בשלב זה טרם התקבלה תגובה מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, המתייחסת ליבוא הגרסה החדשה, אך סביר שזו אכן תשווק כאן בהמשך.