רכב ענק
אסקלייד, רכב בעל נוכחות רבה מאוד, מבוסס על שלדת סולם, ובדור הנוכחי זוהי השלדה החדשה GMT T1XX של GMC, הנמצאת בבסיס כלים כמו הדגמים המקבילים GMC יוקון ושברולט טאהו/סברבן, והטנדרים סילברדו GMC סיירה/שברולט סילברדו.
זהו רכב גדול מאוד; בארץ תשווק הגרסה הקצרה, שיש לה בסיס גלגלים של 307 ס"מ, אורכה 538 ס"מ, רוחבה 206 ס"מ(!) וגובהה 195 ס"מ. נפח תא המטען 722 ליטר עם 7 נוסעים.
כמו בדור הקודם, גם בנוכחי מנוע בנזין אטמוספרי 6.2 ליטר V8 המייצר 420 כ"ס ב-5600 סל"ד ו-63.5 קג"מ ב-4100 סל"ד. בניגוד לו, התיבה חדשה, ויש לה 10 הילוכים (8 בקודמת), וללא שינוי הילוך כוח והנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 6.5 שניות, צריכת הדלק הבין-עירונית היא 8.1 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 15.
בארה"ב מוצע הדגם בגרסה מוארכת – בסיס גלגלים של 341 ס"מ, האורך 577 ס"מ – ועם אותו מנוע המצויד במגדש-על: 682 כ"ס ו-90.2 קג"מ, 0 ל-100 ב-4.6 שניות. לאסקלייד המשווק בישראל מתלים נשלטים אלקטרונית וקפיצי אוויר.
מפרט עשיר
אסקלייד מוצע בארץ בגרסת שבעה מקומות הכוללת שני מושבי קפטן מהודרים בשורה המרכזית.
בסביבת הנהג בולט משטח ענק ("38) הכולל צג מולטימדיה ("16.9), מחוונים מוקרנים, מערך מידע לנהג, ואליהם מצטרפת גם תצוגה עילית. ברכב מעין מערכת כריזה המאפשרת לנהג ולנוסע שלידו להישמע היטב בשורות שתיים ושלוש באמצעות מיקרופונים המוטמעים מלפנים.
במפרט הבטיחות כל המערכות המקובלות כיום, כולל בלימה אוטונומית מאחור.
קאדילק אסקלייד מוצע בארץ בשתי רמות גימור מאוד עשירות הנבדלות בעיקר בהופעה: 'פרמיום לקשרי פלטינום' ו'ספורט פלטינום', והמחירים קרובים: 900,000 ו-910,000 שקלים בהתאמה; ל'ספורט פלטינום' הופעה חיצונית בולטת יותר עם חלקי מרכב וחישוקים מושחרים.
במפרט האבזור של אסקלייד: תאורת לד, חישוקי "22, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם; תפעול חשמלי למדרגות הנשלפות, לדלת תא המטען, לקיפול שתי שורות המושבים האחוריות, לדוושות, להגה ולמושבים הקדמיים שיש להם אוורור; בקרת אקלים תלת-אזורית, מראה מרכזית המציגה תמונת מצלמה, תצוגה עילית, מערכת שמע עם 36 רמקולים, תא קירור היכול להקפיא, ריפוד עור.