המהדורה החדשה, שנבנתה בשיתוף פעולה עם סדנת American Expedition Vehicles, מתבססת על הצלחתה של גרסה דומה בטנדר הקטן יותר, הקולורדו, ומבטיחה להפוך את הסילברדו ל"טנדר הגדול האולטימטיבי להרפתקאות בשטח". כנראה שבשברולט לא שמעו על פורד ראפטור...
על מנת לתבוע את התואר הזה, הביזון המגודל צויד בפגושים מחוזקים, עם טבעות עיגון ונקודות דריכה, כאשר הפגוש הקדמי תוכנן להכיל כננת שתוצע כאופציה בתשלום. את החבילה משלימים מיגוני גחון עבים וחזקים במיוחד, מדרגות צד וחישוקי AEV בגודל 18 אינץ' עטופים בצמיגי שטח של גודייר בקוטר 33 אינץ'.
הודות לשינויים אלו, זווית הגישה צפויה לטפס מ-31.8 ל-32.5 מעלות, וזווית הנטישה אמורה להשתפר מעט ל-23.4 מעלות. עם זאת, מרווח הגחון נשאר זהה (28.4 ס"מ).
שאר מאפייני השטח של גרסת ה-ZR2 נותרו ללא שינוי, וכוללים בולמי DSSV של 'מולטימאטיק', קפיצים מוגבהים ומצב ייעודי המאפשר זחילת סלעים בנהיגה בדוושה אחת.
הטנדר הקרבי כולל גם לוקרים אלקטרוניים מלפנים ומאחור, וכמובן, מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר עם 426 כ"ס ומומנט של 63.6 קג"מ.
שברולט סילברדו ZR2 בייסון צפוי להיכנס לייצור בתחילת 2023, ומחירו בארה"ב גבוה בכ-8,000 דולר מה-ZR2 הרגיל ממודל 2022.
לצד הבייסון, הציגה שברולט בדטרויט גם גרסה משודרגת של מנוע ה-3.0 ל' דיזל. המנוע המחודש עבר שורה של שיפורים ומייצר עתה 309 כ"ס ומומנט של 68.4 קג"מ - עלייה של 28 כ"ס ו-4.8 קג"מ ביחס למנוע המוחלף.
מנוע הדיזל המעודכן יוצע כבר בסוף השנה הנוכחית וימשיך להיות משודך לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית.