העיצוב הפנימי והחיצוני לא שונה ביחס לדגמי 2022, אך מתחת לעור זוכה ה-208 ליחידת ההנעה מהאחות הגדולה, ה-e-308, שהוצגה לאחרונה; המנוע החשמלי החדש מעלה את ההספק מ-136 ל-156 כ"ס, בעוד שנתון המומנט, 26.5 קג"מ, לא השתנה.
אולם השיפור החשוב יותר הוא בטווח הנסיעה, בזכות מארז סוללות חדש ויעיל יותר. קיבולת הסוללות צמחה אומנם באופן צנוע, מ-50 ל-51 קוט"ש ברוטו, אך הקיבולת נטו - זו השימושית בפועל - גדלה מ-45 ל-48.1 קוט"ש, ועוזרת להרחיב את טווח הנסיעה החשמלי של ה-e-208 ל-400 ק"מ - שיפור של 38 ק"מ מהדגם המוחלף.
שדרוגים נוספים שנועדו לסייע בהארכת הטווח הם מערכת מיזוג שזכתה לחיישן לחות חדש שעוזר לייעל את צריכת החשמל שלה, צמיגים עם התנגדות-גלגול נמוכה ויחס העברה ארוך יותר לתיבת ההילוכים (חומר למחשבה - האם מדובר בתיבת הילוכים גם כשיש לה רק הילוך אחד, או שמא זו תיבת הילוך...).
כמו בעבר, תוצע בחירה בין מטען ביתי 7.4 או 11 קילוואט, בעוד שבעמדה ציבורית של 100 קילוואט ניתן להטעין את הסוללה מ-20 ל-80 אחוזים תוך 25 דקות.
תחילת שיווק הגרסה המעודכנת בישראל צפוי במהלך 2023.