העיצוב הפנימי והחיצוני לא שונה ביחס לדגמי 2022, אך מתחת לעור זוכה ה-208 ליחידת ההנעה מהאחות הגדולה, ה-e-308, שהוצגה לאחרונה; המנוע החשמלי החדש מעלה את ההספק מ-136 ל-156 כ"ס, בעוד שנתון המומנט, 26.5 קג"מ, לא השתנה.
אולם השיפור החשוב יותר הוא בטווח הנסיעה, בזכות מארז סוללות חדש ויעיל יותר. קיבולת הסוללות צמחה אומנם באופן צנוע, מ-50 ל-51 קוט"ש ברוטו, אך הקיבולת נטו - זו השימושית בפועל - גדלה מ-45 ל-48.1 קוט"ש, ועוזרת להרחיב את טווח הנסיעה החשמלי של ה-e-208 ל-400 ק"מ - שיפור של 38 ק"מ מהדגם המוחלף.
![פיג'ו e-208 החשמלית משתדרגת לקראת 2023](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/245011/1668294/peugeot_208_2022_088_fr-632daed15ee94.jpeg?width=651)
שדרוגים נוספים שנועדו לסייע בהארכת הטווח הם מערכת מיזוג שזכתה לחיישן לחות חדש שעוזר לייעל את צריכת החשמל שלה, צמיגים עם התנגדות-גלגול נמוכה ויחס העברה ארוך יותר לתיבת ההילוכים (חומר למחשבה - האם מדובר בתיבת הילוכים גם כשיש לה רק הילוך אחד, או שמא זו תיבת הילוך...).
![פיג'ו e-208 החשמלית משתדרגת לקראת 2023](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/245011/1668296/peugeot_208_2022_081_fr-632dae64a0ac4.jpeg?width=651)
כמו בעבר, תוצע בחירה בין מטען ביתי 7.4 או 11 קילוואט, בעוד שבעמדה ציבורית של 100 קילוואט ניתן להטעין את הסוללה מ-20 ל-80 אחוזים תוך 25 דקות.
תחילת שיווק הגרסה המעודכנת בישראל צפוי במהלך 2023.
![פיג'ו e-208 החשמלית משתדרגת לקראת 2023](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/245011/1668293/peugeot_208_2022_087_fr-632daefee2312.jpeg?width=651)