הגרסה הספורטיבית החדשה של רכב הפנאי אומנם אינה מוסיפה כוח ליחידה ההיברידית-נטענת, אך מביאה מערך שלדה ספורטיבי יותר ועדכונים חזותיים.
ה-GSe נשען על המערכת ההיברידית כפולת ההנעה מגרסת ההייבריד4, אשר כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים, החוברים לשני מנועים חשמליים ליצירת הספק משולב של של 300 כ"ס. רכב הפנאי יכול להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 235 קמ"ש.
השינוי העיקרי הוא, כאמור, מערך מתלים ייחודי ל-GSe עם קפיצים מונמכים-מוקשחים ובולמי קוני FSD, כמו גם כיול שונה להיגוי.
מבחינה חיצונית זוכה הגרנדלנד לחישוקי 19 אינץ' בהשראת רכב הקונספט מאנטה GSe, דמוי-דיפיוזר אחורי חדש וסמל GSe על דלת תא המטען. מכסה המנוע והגג השחורים הינם אופציונליים, והם תואמים את חבילת ההשחרה לה זכו חלקים אחרים במרכב.
בתא הנוסעים תמצאו זוג מושבים חובקים מרופדים באלקנטרה, ועוד קצת איפור ספורטיבי.
אופל לא הכריזה על תמחור עבור הגרנדלנד GSe, אך ניתן להניח שזו תהיה הגרסה היקרה ביותר בהיצע. השיווק באירופה יחל במחצית הראשונה של 2023.