השונה, השווה
קוליאוס משווק כעת עם מנוע טורבו-בנזין 1.3 ליטר, וזה מייצר 158 כ"ס ו-27.5 קג"מ. התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 9.7 שניות והמהירות המרבית 200 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת היא 14.7 ק"מ/ל' והציון הירוק 10.
רנו קוליאוס שווק קודם עם מנוע טורבו-דיזל 1.7 ליטר שייצר 150 כ"ס ו-34.7 קג"מ, שודכה לו תיבה רציפה, וכל אלה סדרו לדגם 11.5 שניות ל-100 קמ"ש ו-190 קמ"ש, צריכת דלק של 18.2 ק"מ/ל' וציון ירוק שעמד על 14.
קוליאוס מבוסס על הרצפה CMF-CD של ברית רנו-ניסאן אותה הוא חולק עם רנו קדג'אר וניסאן X-טרייל היוצאים. בסיס הגלגלים של הרכב הוא 270.5 ס"מ, אורכו 467 ס"מ, רוחבו 184 ס"מ וגובהו 167 ס"מ. נפח תא המטען 493 ליטרים ו-1707 עם מושב אחורי מקופל, ומשקל הרכב 1590 ק"ג.
רמות גימור, מחירים
רנו ישראל מציע כעת את קוליאוס בשתי רמות גימור. 'אינטנס', שמחירה 185,000 שקלים, כוללת תאורת לד, חישוקי "19, מפתח חכם, מולטימדיה וצג "8.7, מחוונים מוקרנים.
רמת הגימור 'אקזוטיב' מוצעת ב-195,000 שקלים, ובמפרט שלה גג זכוכית, תפעול חשמלי ואוורור למושבים הקדמיים, ריפוד עור 'קאמל' לכל המושבים, צג "8.7, מערכת שמע משודרגת של בוז.
במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב (אך לא תיקון), ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.