הגרסה החדשה משלבת בין מנוע 1.6 ליטר ומנוע חשמלי יחיד, ומייצרת הספק משולב של 182 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ.
המנוע החשמלי יכול להפיק עד 110 כ"ס בכוחות עצמו, ולהניע את המכונית עד ל-135 קמ"ש, או, במילים אחרות, למהירויות שיוט בכביש המהיר. מארז סוללות של 12.4 קוט"ש מספק טווח נסיעה חשמלי של עד 58 ק"מ, וטעינה מלאה אפשרית תוך שעה ו-45 דקות.
כמו כן, מערכת ההינע ההיברידית הבכירה בגרסת 225 e-EAT8 שופרה הן עבור ה-C5 איירקרוס והן עבור ה-C5 X.
בזכות דור חדש של סוללות, כושר ההספק עלה מ-13.2 קוט"ש ל-14.2 (למרות מספר זהה של תאי סוללה) והתוצאה היא עלייה של 15 אחוז בטווח הנסיעה בשני הדגמים. זה אומר שה-C5 X מציג כעת טווח חשמלי של 63 ק"מ במקום 55 ק"מ ול-C5 איירקרוס יש טווח חשמלי של 64 ק"מ לעומת 55 ק"מ בדגם היוצא. נתוני ההספק נותרו ללא שינוי ויחידת הכוח תמשיך להפיק 228 כ"ס בשני הדגמים.
סיטרואן C5 איירקרוס המשודרג צפוי להגיע ארצה בשתי הגרסאות (180 ו-225) במהלך שנת 2023.