מנוע, טווח
לגרסה זו מנוע חשמלי המייצר 204 כ"ס (150 ק"ו) ו-40.2 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 7.9 שניות והמהירות המרבית 167 קמ"ש. בגרסה המשווקת כאן מזה זמן: 136 כ"ס (100 ק"ו), אותו נתון מומנט, מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ועד ל-155 קמ"ש.
לסוללה בגרסה זו 64 קוט"ש, והטווח המוצהר הוא 484 ק"מ; בגרסה השנייה סוללה של 39 קוט"ש לטווח של 305 ק"מ. הספק הטעינה המהירה בשתיהן 50 קילוואט.
המשקל עלה ב-150 ק"ג ל-1775 ק"ג, והבלמים שופרו, כעת גם הדיסקים מאחור מאווררים.
להשוואה, לקונה עם מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ליטר 198 כ"ס, 27 קג"מ, 0 ל-100 ב-7.7 שניות ועד ל-210 קמ"ש. משקלו נמוך ב-425 ק"ג ל-1350 ק"ג, נפח תא המטען גדול ב-42 ליטרים ומרווח הגחון גבוה ב-2 ס"מ ל-17.5 ס"מ.
אבזור, תמחור
יונדאי קונה חשמלי בגרסתו החדשה מוצע ברמת גימור אחת, ולזו תאורת לד מלאה, ובנוסף חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "8, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, ניטור אקטיבי של שטחים מתים.
מחיר קונה החשמלי בגרסה החדשה הוא 185,000 שקלים. מחיר זה גבוה משמעותית מהגרסה הרגילה המוצעת ב-149,000 שקלים. מחיר גרסת הבנזין החל ב-131,000 שקלים.