לקסוס מכוונת להגדלה משמעותית של היקף המכירות שלה ב-2023, כך שיעבור את רף 2,000 המסירות ויגיע ל-2,220 מכוניות, שיא בפעילות המותג בישראל. עלייה זו תתאפשר בזכות הגדלה של מספר הדגמים ושיפור בהיקף ההספקה.
"היינו יכולים למכור בין 2,500 ל-2,800 מכוניות אם היינו מקבלים מספיק יחידות. לא נראה שנושא ההספקה ייפתר, וזה ימשיך ללוות אותנו ב-2023".
דגמים חדשים
לקסוס תשווק ב-2023 דגמים חדשים, ולקראת סיומה יוכפל מספר דגמי הפנאי שלה.
לקסוס פותחת את השנה עם השקת הדור החמישי של דגם הפנאי RX, ולפי גורלניק היקף המכירות השנתי שלו צפוי לעמוד על 300-400 יחידות. לדגם זה מצטרף דגם הפנאי/שטח LX600, וממנו צפויים להימכר כ-50 כלים.
בתחילת הרבעון השני של 2023 יגיע לישראל RZ, דגם הפנאי החשמלי החדש של לקסוס.
באותה תקופה יחזור למלאי דגם הפנאי UX בגרסתו החשמלית, עם מפרט וטווח משופרים; הסוללה הוגדלה מ-54.3 ל-72.8 קוט"ש והטווח עלה מ-315 ל-450 ק"מ.
לקסוס העולמית תשיק ב-2023 דגם פנאי קטן וחדש, וזה יגיע לישראל לקראת סיום השנה.