השינויים החיצוניים מינימליים למדי, עם פנסי לד שעוצבו מחדש מלפנים ומאחור, עיצוב סבכה שונה בחלק התחתון וחישוקי 15 אינץ' בעיצוב חדש.
רמת הגימור הספורטיבית/בכירה N-ליין מוסיפה פגושים שונים מלפנים ומאחור עם פסים אדומים לכל אורכם, פנסי ערפל ייחודיים וחישוקי 16 אינץ'. שני צבעים חיצוניים חדשים מוצעים אף הם, בגווני אפור וכחול, בשילוב עם גג שחור.
יונדאי i10 מקבלת תא הנוסעים עם תאורת אווירה כחולה חדשה, וכאופציה מוצעת "חבילה סגולה" המציעה מושבים, תפרים ורקע פתחי אוויר בגימור סגול. רמת הגימור N Line זוכה למושבים בצבע אדום והדגשים אדומים בלוח המחוונים.
לוח המחוונים מקבל תצוגת LCD בגודל 4.2 אינץ' כסטנדרט, שקעי USB-C מלפנים ומאחור, ויכולת לקבל עדכונים "מהאוויר" עבור מסך המולטימדיה בגודל 8 אינץ'. בנוסף, ה-i10 מציעה מעתה גם טעינת סמארטפון אלחוטית וקישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אלחוטית.
באגף הבטיחות, כמו בעבר, תציע ה-i10 סיוע למניעת התנגשות, סיוע במעקב אחר נתיב ואור גבוה אוטומטי כסטנדרט. בנוסף, הדגם החדש מציע התראה למניעת שכחת ילדים במושב האחורי.
יונדאי לא חשפה מידע על מערכות ההנעה, וקרוב לוודאי שהדבר מצביע על כך שהן לא ישתנו. הדגם המשווק בישראל ימשיך ככל הנראה להציע מנוע בנזין 1.2 ליטר בהספק 84 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית.
שיווק ה-i10 בישראל צפוי במחצית השניה של 2023.