המספרים נשמעים כאילו הם שייכים ל-M7 שב.מ.וו מעולם לא הסכימה לייצר - 660 כ"ס, 112 קג"מ וזינוק למאה קמ"ש ב-3.7 שניות. רק המשקל, כמעט 2.7 טון, מצנן קצת את ההתלהבות - וגם העיצוב, אבל לא ציפינו למשהו אחר מב.מ.וו של היום.
תוספת ההספק מגיעה בזכות המנוע האחורי בלבד; המנוע הקדמי מפיק את אותו הספק של 258 כ"ס כמו בגרסת ה-xDrive60, אך הספקו של המנוע האחורי צמח מ-313 כ"ס ל-490 כ"ס - ולמעשה, זהו המנוע החשמלי החזק ביותר שהציעה ב.מ.וו עד כה. לטענת החברה, הודות לטכנולוגיה חדישה, המנוע לא יאבד כוח במהירויות גבוהות כמו רוב המנועים החשמליים, וימשיך לספק כוח באופן עקבי עד למהירות המרבית המוגבלת ל-250 קמ"ש - עניין חשוב במכונית שמיועדת לנוע במהירויות אוטובאן לאורך זמן.
הכוח הנוסף לא פגע משמעותית בטווח. ה-M70 משתמשת באותה סוללה של 101.7 קוט"ש כמו ה-xDrive60, וטווח הנסיעה ירד ל-560 ק"מ (לעומת 591 עד 625 ק"מ בגרסה הפחות חזקה).
טעינת DC מהירה מוצעת בהספק של עד 195 קילוואט, כך שניתן למלא מ-10% ל-80% סוללה תוך 34 דקות.
כדי להתאים את השלדה למערכת ההנעה המשודרגת, ב.מ.וו ציידה את ה-M70 במתלי אוויר עם בולמים אדפטיביים (בכיול M ייחודי לה), והמרכב חוזק באמצעות גשר חיזוק קדמי. היגוי אחורי מוצע כסטנדרט, כמו גם מוטות מייצבים אקטיביים.
הבלמים שודרגו אף הם, עם דיסקים מוגדלים, ארבע בוכנות לקאליפר מלפנים וקאליפר אחורי צף. אם תבחרו בחישקי 20 אינץ' (הקטנים מבין האופציות המוצעות) תוכלו לצייד אותה גם בצמיגים ספורטיביים דביקים היישר מהמפעל.
ב.מ.וו i7 M70 xDrive תגיע לאולמות התצוגה באירופה במחצית השנייה של 2023. מחירים טרם פורסמו, אך צפויים להיות הגבוהים ביותר בהיצע של סדרה 7 - כלומר, יותר מ-1,250,000 שקלים בישראל.