מהדורת הביצועים הזו מוגבלת ל-999 יחידות ברחבי העולם - בדומה ל-SE קבריולה שנחשפה בפברואר - שגולת הכותרת שלה היא תיבת ההילוכים הידנית.
שם המהדורה הוא 1to6, קריצה להעברת הילוכים ידנית מהילוך ראשון לשישי, והיא זוכה לקוסמטיקה ייחודית: מבחוץ היא צבועה שחור עם פס אפור לכל האורך, וכוללת חבילת השחרה לחישוקים, סמלים, פלסטיקה חיצונית ועוד, לצד תגים ייחודיים. הקאליפרים, ניחשתם לא-נכון, צבועים דווקא באדום.
מעבר ללוחית המהדורה המיוחדת, תמצאו בקוקפיט תאורת אווירה אדומה, בעוד שטיחי הרצפה, שלט המפתחות וגלגל ההגה נושאים את הלוגו של המהדורה המיוחדת. אפילו גג השמש כולל הדגשה שזו "אחת מ-999".
מבחינה מכאנית אין שינויים; זה אותו מנוע טורבו בנזין (2.0 ליטר, 231 כ"ס), והביצועים לא השתנו - מאה קמ"ש ב-6.3 שניות ו-246 קמ"ש מרביים. מיני הפסיקה לייצר את ה-JCW הידנית ב-2022, אך לאחרונה החזירה את התיבה לשוק האמריקאי ואפילו השיקה קורס נהיגה מזורז בקליפורניה בו מלמדים לקוחות פוטנציאליים איך לנהוג בתיבה ידנית...
אין ספק שמדובר בטיימינג קצת מוזר ללמד לקוחות לנהוג בתיבה ידנית, שכן זו כנראה מהדורת JCW האחרונה שתציע את השילוב של מנוע בנזין ו-3 דלתות. הדור הבא של מיני האצ'בק 3 דלתות ימכר באופן בלעדי עם מנוע חשמלי ותמסורת אוטומטית, למרות שאנו עשויים לראות את מנועי הבנזין (ואולי גם תיבות ידניות) בגרסאות 5 הדלתות.
כך או כך, הסיכוי נמוך שנראה את המהדורה המיוחדת הזו בישראל.