הדור השלישי שהושק ב-2022 נקרא בכל העולם קרוסטרק, וכך הוא משווק גם כאן.
דגם חדש
דגם הפנאי הקומפקטי (C-SUV) הקטן יותר בסובארו (הגדול יותר הוא פורסטר) מבוסס על אותה רצפה כקודמו, הפלטפורמה הגלובלית של סובארו. בסיס הגלגלים הוארך ב-0.5 ס"מ ל-267 ס"מ והאורך כמעט זהה, 448 ס"מ. הרוחב, 180 ס"מ, ללא שינוי והגובה ירד ב-1.5 ס"מ ל-160 ס"מ (כולל מסילות). נפח תא המטען כמופיע במפרט הוא 564 ליטרים (עד התקרה); בדגם הקודם הנתון היה 310 ליטרים (עד גובה מסעד המושב האחורי). במסגרת חידוש הדגם, המרכב הוקשח לעמידות גבוהה יותר בעומסים ולעידון איכות הנסיעה.הדגם מצויד כקודמו באותו מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר עם 4 צילינדרים ובמבנה בוקסר. התפוקה של מנוע זה היא 152 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-20 קג"מ ב-4000 סל"ד. למנוע משודכת תיבה רציפה עם 8 יחסי העברה קבועים וההנעה כפולה-קבועה. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות ומגיע ל-198 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת היא 13.5 ק"מ/ל' והציון הירוק 14.
לפי סובארו פעולת התיבה מעודנת מאשר עד כה. להנעה הכפולה חלוקת מומנט אקטיבית והיא מושפעת גם ממצבי הנהיגה, ובמצב X-מוד גם בקרת ירידה במדרון.
בחוץ ובפנים
קרוסטרק החדש מעוצב באופן עדכני יותר – החזית דומה לזו של דגמי סובארו קרובים עם סבכה מגודלת במבנה טרפז, הפגושים אחרים, מערך התאורה מאחור שונה וקשתות בתי הגלגלים עוצבו מחדש.השינוי המשמעותי נעשה בסביבת הנהג שצוידה בצג אנכי חדש שגודלו "11.6 (בקודם "8), למעט ברמת הגימור 'טורינג' המוצעת עם שני צגי "7 באותו מיקום.
בתחום הבטיחות הדור הרביעי של מערכת 'אייסייט', ובזו יכולות זיהוי משופרות וההתערבות הנעשית באופן מעודן יותר. מפרט הבטיחות עשיר, אך ברמת הגימור 'טורינג' אינו כולל ניטור שטח מת.