סקודה אניאק, המנוע החדש
עיקר החדשות נוגעות כמובן למנוע החדש אשר יוצע כסטנדרט בשידוך לסוללה הגדולה במבחר ויוצע גם ברמות הגימור הנמוכות יותר. שינוי זה נעשה לצד שינוי קל לשם הגרסה – למרות שהסוללה ללא שינוי (82 קוט"ש ברוטו, 77 נטו) שמה כעת יהיה 85 בגרסת ההנעה האחורית או 85X עם הנעה כפולה. בכל מקרה, הספק המנוע גבוה בהרבה: 286 כ"ס בשתי הגרסאות ושיפור של 82 כ"ס להנעה אחורית ו-21 כ"ס לכפולה. הביצועים בהתאם: 6.7 שניות ל-100 קמ"ש בהנעה אחורית (שיפור של 1.8 שניות) ו-6.6 שניות בהנעה כפולה (שיפור זניח של 0.2 שניות).בנוגע לטווח הנסיעה בסקודה מציינים כי כל גרסאות הדגם יציגו כעת טווח משופר במעט, זאת בזכות עדכוני תוכנה למערך ניהול האנרגיה יחד עם יעילות גבוהה יותר של המנוע החדש. כעת לגרסת ההנעה האחורית טווח רשמי של 561 ק"מ (שיפור של 19 ק"מ) ולהנעה הכפולה טווח של 525 ק"מ (17 ק"מ יותר). אגב, גרסת 60 הבסיסית ללא שינוי – סוללת 58 קוט"ש (נטו), 179 כ"ס, 8.7 שניות ל-100 קמ"ש וטווח של 399 ק"מ – שיפור קל של כ-11 ק"מ בזכות אותם עדכוני תוכנה.
מעבר לכך גרסת ההנעה הכפולה זוכה כעת להספק טעינה מירבי של 175 ק"ו, שיפור של 40 ק"ו ביחס לעבר. שאר העדכונים לסביבת הנהג ומערכת המולטימדיה קלים וזהים לאלה שכבר דווחו עם vRS המעודכן.