בשלב זה היצרנית שומרת את הקלפים קרוב לחזה בנוגע לדור הבא שצפוי לראות אור מתישהו בשנה הבאה. ובכל זאת, ברחבי הרשת יש כבר לא מעט עדויות מצולמות לטנדרים "מסתוריים" של היצרנית המסתובבים בשלבי בדיקה שונים. המסקנות מכל אלה מטרידות מאוד: ככל הנראה ראם תוותר על ה-V8 לטובת מנוע V6 "ירוק" יותר, לפחות בחלק מהגרסאות. כאמור, פרטים רשמיים עדיין אין.
מהדורת פרידה צבעונית
כאמור, לציון סיום דרכו של ראם TRX הנוכחי הציגה היצרנית מהדורת פרידה אחרונה. מהדורה זו כוללת מספר נגיעות לעיצוב החיצוני (חישוקי בידלוק בצבע טיטניום, למשל) ובעיקר מגוון רחב של צבעי מרכב בולטים כולל שלושה ייעודיים למהדורה זו: אדום 'דלמוניקו', כחול 'לילה' וכתום 'זריחה'.בסביבת הנהג שולבה תפירה בצבע פטינה באזור הדשבורד, מושבים ובלוגו TRX שעליהם. בנוסף ישנם שטיחים יעודיים, דיפונים משולבי סיבי פחמן באזור לוח המחוונים, הדלות, גלגל ההגה ועוד. במרכז הדשבורד ישנו תג המציג את מספר הרכב מתוך סדרת הייצור וגם הוא בגימור טיטניום. כסטנדרט תוצע מהדורה זו עם מערכת שמע מבית 'הרמן קרדון' עם 19 רמקולים.
בצד המכאני אין שינויים – ולמרות שהיינו שמחים לראות משהו קצת יותר פרוע לא בטוח שבאמת יש על מה להתלונן. בכל זאת, יש כאן V8 מוגדש-על בנפח 6.2 ל' המפיק 702 כ"ס וכמעט 90 קג"מ המאיצים את המאסה הזו ל-96 קמ"ש ב-4.5 שניות.