סובארו פורסטר החדש, הפרטים
כאמור, הפלטפורמה היא זו הגלובלית של סובארו הממשיכה מהדור היוצא, אולם בסובארו מציינים כי היא זכתה למספר חיזוקים ושינויים לשיפור יכולותיה. מידותיו של פורסטר החדש כמעט זהות לאלה של הדור היוצא, כולל בסיס הגלגלים שעומד על 267 ס"מ בלבד.
העיצוב החיצוני זוכה בדור זה לשינוי משמעותי ביחס לנהוג בקרב היצרנית. פורסטר החדש מציג מופע קשוח מבעבר, עם קווים ישרים, סבכה טרפזית גדולה שמגיעה כעת עד ליחידות התאורה הרבועות. התוצאה הכללית מאוד "SUV אמריקאי", וכנראה לשם כיוונה היצרנית.
גם סביבת הנהג זכתה לעיצוב חדש, ברוח אאוטבק וקרוסטרק העדכניים. את עיקר תשומת הלב תופש מסך המולטימדיה האנכי בגודל 11.6 אינץ' והוא כולל קישוריות אלחוטית למכשירי אפל ואנדרואיד. ברמות הגימור הנמוכות מוצע פורסטר עם שני מסכי 7 אינץ' במקום, כאשר העליון יציג את הקישוריות לטלפון והתחתון מציע שליטה על המדיה והמיזוג. באופן חריג לנהוג כיום, לפחות ממה שעולה מההודעה ומהתמונות המצורפות פוסטר החדש מוצע עם לוח מחוונים אנלוגי פשוט.
בסובארו מציינים כי נעשו מאמצים להפחתת רעשים, עד 39% פחות ביחס לדור היוצא בתחומים מסוימים. גם האבזור שופר ופורסטר מוצע כעת כסטנדרט עם כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד אדפטיבית המגיבה גם להיגוי, חיישני לחץ אוויר עם ניטור לכל צמיג בנפרד ועוד.
בינתיים רק בנזין
בשלב זה סובארו פורסטר מוצע עם מנוע יחיד – אותו בוקסר אטמוספרי בנפח 2.5 ל' המוכר מהדור היוצא. ההספק עומד על 180 כ"ס והמומנט על 24.6 קג"מ, נתונים כמעט זהים לאלה של הדור היוצא. התיבה עדיין היא אותה 'לינארטרוניק' רציפה וההנעה כפולה קבועה סימטרית כמיטב המסורת בסובארו.
בתחום השטח סובארו מציינת כמובן את אותה מערכת הנעה כפולה, מערך ה-X-MODE המוכר, מרווח גחון של יותר מ-22 ס"מ ועוד.