העדכונים הקליםֿ
כמקובל בעדכונים שכאלה, בהונדה טרחו לרענן את העיצוב החיצוני – אולם במקרה הזה מדובר בעדכון עיצובי קל במיוחד. סיוויק המחודשת זוכה לסבכה שעוצבה מחדש, פגוש קדמי חדש, חישוקי 18 אינץ׳ בעיצוב חדש (בחלק מרמות הגימור) ועוד מספר קטן של שינויים עדינים – הכל מייצר הופעה מעט יותר דינאמית ועדכנית. יש גם ארבעה צבעי מרכב חדשים: גוון חדש של כסוף, אפור, כחול ו״דיונה״.גם סביבת הנהג עודכנה, אך כאן העדכון קליל עוד יותר בכל הקשור להופעה ומסתכם בעיקר בריפוד ודיפונים חדשים בגוון אפור לגרסאות ההיברידיות ותוספת של שקע USB-C חדש. יש גם כמה תוספות לרשימת אבזור שיכלול ברמת ׳ספורט׳ של הגרסה ההיברידית גג שמש חשמלי, חימום למושבים מלפנים ובקרת אקלים מפוצלת. כאופציה יש מערכת שמע של ׳בוז׳ עם 12 רמקולים, מושבי עור, מסך מגע בגודל 9 אינץ׳ עם קישוריות אלחוטית לאפל ואנדרואיד ועוד.
בהונדה מציינים הטמעה של תוכנות גוגל במערך המולטימדיה שלה שיכלול כעת את אפליקציות הניווט, סייענית קולית, חנות אפליקציות ועוד של החברה.
בצד ההנעה בהונדה מציינים מערך היברידי משופר ומחוזק. הבסיס הוא עדיין זה המוכר המשלב בין מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל׳ למערך חשמלי הכולל שני מנועים. ההספק המירבי המשולב עומד כעת על 200 כ״ס, שיפור של 16 כ״ס ביחס לדגם היוצא. נתון המומנט ללא שינוי ועומד על 32 קג״מ.