חברת המשאיות דאף וחברת הולנדיה יצאו בימים האחרונים בקמפיין ייחודי שמטרתו למצוא את נהג המשאית שעובד הכי קשה ובהתאם זקוק לשנת לילה טובה. במסגרת הפעילות, מבקשות החברות מנהגי המשאיות לספר מדוע הם זקוקים לשנת הלילה הטובה ביותר האפשרית.

שילוב בין הצמד דאף-והולנדיה לא נשמע טבעי במבט ראשון, אבל אם תחשבו על זה רגע יש פה לא מעט הגיון. נהגי המשאיות עובדים לרוב שעות רבות במסעותיהם הארוכים בכבישי ישראל. במסגרת העבודה נדרשים הנהגים לריכוז מירבי שכן הם אחראים על הובלת כלי רכב כבדים ולרוב עמוסים – וזו אחריות רבה. נהג שיוצא לדרך כשהוא עייף מהווה סיכון תעבורתי, ואין כמו שנת לילה טובה כדי לטפל בבעיית עייפות. הדבר נכון לא רק לשנת הלילה בבית טרם היציאה הראשונית לדרך. נהגים רבים מבלים לילות שלמים במשאיותיהם (תאי שינה, לרוב) או באכסניות דרך כדי שיוכלו להמשיך במסע בבטחה.

לשם הששתפות בפעילות, מתבקשים נהגי המשאיות לצלם סטורי ליד המשאית, לכתוב בקצרה את הסיפור שלהם ולפרסם אותו בתגובות לפוסט הזה. הנהגים שסיפוריהם יהיו המשכנעים ביותר יזכו בפרסים לעידוד שינה טובה מתנת חברת הולנדיה. 

הזוכה במקום הראשון יקבל זוג כריות TEMPUR Millennium בשווי 1,500 ש"ח, בעוד הזוכה במקום השני יקבל כרית אחת שכזו בשווקי 750 ש"ח. הזוכה במקום השלישי יקבל זוג כריות מסוג NAP OSTRICHPILLOW Go בשווי 250 ש"ח.

דאף, חברה לייצור ותכנון משאיות ורכב כבד, הוקמה לראשונה בשנת 1928 בהולנד. בשלהי שנות ה-50' ניסתה להיכנס גם לתחום הרכב הפרטי אולם מאז חזק המיקוד לתחום הרכב הכבד וכיום מדובר באחת מן החברות המובילות בתחום. חברת הולנדיה הוקמה בשנת 1981 והחלה בייבוא ובהמשך גם בפיתוח מערכות שינה וכיום היא משווקת את מוצריה גם מחוץ לישראל.