במסגרת מתיחת הפנים חודשו מלפנים הסבכה, יחידות התאורה, הפגוש – ולא פחות חשוב: הלוגו והכיתובים. שינויים נעשו גם מאחור, ואלה כוללים את יחידות התאורה והפגוש. כל אלה נועדו לקרב את העיצוב של 208 לזה של הדגמים החדשים של פיג'ו.
בסביבת הנהג צג מרכזי גדול מאשר קודמו, "10 מחליף "7, מערך תפעול חדש הכולל ממשקי קישור אלחוטיים, גלגל הגה חדש, ובנוסף מחוונים מוקרנים עם תצוגה תלת-ממדית ותפרים ירוקים במושבים ברמת האבזור 'GT'.
יחידת ההנעה ללא שינוי: מנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים המייצר 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה קדמית. הביצועים הם: 8.7 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 208 קמ"ש וצריכת הדלק 18.2 ק"מ/ל'.
מערכות הבטיחות שודרגו ואלה כוללות כעת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.
ברמת האבזור 'אלור' חישוקי "16, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, בקרת אקלים, ריפוד משולב עור. המחיר: 135,000 שקלים. ברמת האבזור 'GT' חישוקי "17, גג בצבע שחור (אפשרות לגג זכוכית), טעינה אלחוטית, מושבי ספורט, תאורת אווירה ואיפור ספורטיבי מבפנים ומבחוץ. המחיר: 143,000 שקלים.