אם יש לכם כמה גרושים פנויים במרתפי האספנות בוילה, ופורמולה 1 הוא ה"רעל" הקבוע שלכם, כדאי להכיר את היצירה המפעימה של חטיבת מרצדס AMG; זוהי מרצדס-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ Motorsport Collectors Edition, אשר תיוצר ב-200 יחידות ממוספרות.

היא מציעה, כמו הגרסה הרגילה סידור של 2+2 וביצועים מושחזים לצד היוקרה המתבקשת מהמותג והחטיבה הנערצת; בקרביים, שוכן מנוע טווין טורבו בנפח 4.0 ליטר V8 בהספק של 612 כ"ס ו-87 קג"מ עם תיבת הילוכים אוטומטית  9-מהירויות והנעה לכל הגלגלים המוצעים בלעדית בגימור PRO. האצה ל-100 קמ"ש, אורכת 3.2 ש'. 

לאספנים: מרצדס AMG בהשראת פורמולה 1
צילום: יצרן

המרכיב העיקרי המאפיין את המכונית הוא המלתחה שלה, שמתכתבת עם הלבוש של המכוניות באליפות העולם בפורמולה 1, תחת ידי המילטון וראסל. על בסיס הצבע Obsidian Black, עוצבה גרפיקה בעבודת יד עם כוכבים מסורתיים של המותג המעטרים את הצד והזנב, בעוד הירוק המאפיין של Petronas הולבש על מסגרות החלונות, חצאיות הצד, הקצוות של פתחי האוויר, ספוילרים, חישוקי הסגסוגת וקאליפרים של הבלמים המבוססיםקרבון ותרכובת קרמית ברפידות.

האבזור הסטנדרטי כולל גלגלי 21 אינץ' עם צמיגי Michelin Pilot Sport Cup 2R semi-slick, חבילת סיבי הפחמן החיצונית של AMG, גג פנורמי, חבילת AMG Aerodynamics, חבילת "לילה" של AMG ומכסה קדמי עם עיטורים ייחודיים. 

לאספנים: מרצדס AMG בהשראת פורמולה 1
צילום: יצרן

תא הנוסעים מציע ריפודי עור נאפה ותרכובת מיקרופייבר עם רקמת AMG, תפרים מנוגדים של Petronas Green, עיטורי פחמן והגה מחומם מסדרת AMG Performance. כמו כן כלולים בחבילה במת הצלילים של Burmester בהספק של 1,170 וואט, מצלמות 360 מעלות, חבילת סיוע לנהג, תצוגה עלית, חבילת AMG Track Pace עם מערכות מדידה למסלול ועוד. 

מרצדס תגבה עבור כל אחת מ-200 היחידות שתיוצרנה מעל 200 אלף יורו.