הכירו: MG S5 החדש (כמעט)
כאמור, הגרסה לשוק האירופאי תוצג בשבועות הקרובים, אולם זו צפויה להיות דומה למדי לזו אשר נחשפה לשוק הסיני. ראיות לכך ניתן לראות בדמיון הרב שעולה מתמונות הטיזר ששוחררו של החלק האחורי אשר נראה זהה לגרסה הסינית של הדגם. סביר שהמופע החיצוני יציג שינויים קלים בלבד הנובעים בעיקר מענייני תקנות השוק האירופאי, אם בכלל.
סביבת הנהג, ככל שתישאר דומה לזו של הגרסה הסינית, תציג קפיצה משמעותית מזו של MG ZS EV היוצא אותו הוא למעשה מחליף בהיצע הדגמים. המופע כאן נקי ומודרני בהרבה, כולל מסך מולטימדיה גדול במרכז ולוח מחוונים מוקרן נאה, שילוב צבעים נעים לעין ושילוב הטכנולוגיה העדכנית של היצרנית בסביבת הנהג אשר תציע "אביזרי פרימיום יחודיים לדגם", כך MG.
כבסיס משמשת פלטפורמה MSP המתקדמת והמודולרית, זו אשר הוצגה לראשונה עם MG 4 הקומפקטית. מידותיו של הדגם בסין עומדות על 447.5 ס"מ לאורך, 185 ס"מ לרוחב, 162 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 273 ס"מ – מידות מקובלות לסגמנט.
בשלב זה הדגם מוצע בסין עם מנוע יחיד המותקן מאחור (הנעה אחורית) והספק מירבי של 170 כ"ס. היצע הסוללות כולל שתיים מסוג LFP אשר פותחו בשיתוף CATL. לראשונה קיבולת של 49.1 קוט"ש ולשניה 62.2 קוט"ש וטווח הנסיעה עומד על 425 ק"מ עד 525 ק"מ בהתאמה לפי תקן CLTC הסיני הפחות מחמיר. ניתן להעריך כי בתקן WLTP נתוני הטווח יעמדו על כ-340 ו-420 ק"מ בהתאמה.
לאור הבסיס המשותף עם MG4 ניתן להעריך כי הדגם יוצע באירופה עם יחידות הנעה נוספות בדומה למשפחתית הקומפקטית. זה אומר, אולי, גרסת הספק של 204 כ"ס, גרסת טווח ארוך עם סוללה גדולה יותר ומנוע חזק יותר (77 קוט"ש, 245 כ"ס) ואולי אפילו גרסת ביצועים כפולת הנעה (435 כ"ס).
אנו נשוב ונעדכן עם חשיפות הרשמית של הדגם בשבועות הקרובים.