הדגם, הגרסה
ריינג' רובר ספורט הוצג ב-2005, מבוסס על ריינג' רובר הרגיל ומביא עמו כישורים דינמיים עדיפים ויכולת שטח מופחתת במעט. הדור השלישי-נוכחי הושק ב-2022, והוא קצר ב-10 ס"מ מריינג' הרגיל.
גרסת הכניסה D250 של דגם זה מצוידת במנוע טורבו-דיזל 3.0 ליטר, 6 צילינדרים בטור, מוטמעת בו מערכת היברידית-מתונה, וזה מייצר 250 כ"ס (4000 סל"ד) ו-60.8 קג"מ (1250-2500 סל"ד). התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, וההנעה כמובן כפולה-קבועה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 8 שניות והמהירות המרבית 206 קמ"ש.

לרכב מתלי אוויר ומערכת טריין ריספונס; מרווח הגחון בין 21.6 ס"מ ל-28 ס"מ, וזוויות המרכב המרביות לתנועה בשטח הן: גישה, 33 מעלות; בטן, 26,9 מעלות; נטישה, 29.8 מעלות.
רמות אבזור, מחירים
ברמת האבזור 'S', שמחירה 711,000 שקלים, תאורת לד מלאה, חישוקי "21, מצלמות היקפיות, גג פנורמי, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, להסטת המושבים מאחור, לכוונון מלא של המושבים הקדמיים שיש בהם גם חימום, מסך מרכזי "13.1, בקרת אקלים רב-אזורית, מערכת שמע של מרידיאן, ריפוד עור.
ברמת האבזור 'SE Dynamic' העולה 773,000 שקלים, תאורת פיקסל לד, מושבים קדמיים מתקדמים יותר כולל אוורור, חימום גם באחוריים, ריפוד עור מהודר יותר, פריטי עיצוב חיצוניים ייחודיים.
