השם "לנזדור" מגיע מהשפה הספרדית בה המילה lanzador משמעותה "משליך" או "זורק". השם ממשיך את המסורת של למבורגיני לקרוא לדגמיה בשמות הקשורים לעולם מלחמות השוורים. פרט לעיצוב הייחודי לו, הרכב כולל מנוע חשמלי בכל סרן, המאפשר הנעה חשמלית מלאה וקבועה, עם יותר מ-1,000 קילוואט או 1,360 כוחות סוס. מערכת ההנעה הכפולה כוללת e-torque אקטיבי על הסרן האחורי לשיפור האחיזה והתגובות תחת עומסים. לפי למבורגיני, האנרגיה מסופקת על ידי "סוללה מהדור החדש ותהיה בעלת עמידות וביצועים משכנעים", המספקת גם טווח נסיעה ארוך.
פלטפורמה חשמלית משותפת לקבוצת פולקסווגן
כשנשאל על הרכב החדש במסיבת העיתונאים השנתית של קבוצת פולקסווגן, מנכ"ל החברה אוליבר בלום ציין שהרכב ייהנה מהשיתוף והסינרגיה של הקבוצה בפלטפורמה חשמלית משותפת. המכונית החשמלית תשתמש בפלטפורמה פרי פיתוח פורשה, שתשמש גם את אאודי, בנטלי ולמבורגיני. הפלטפורמה מאפשרת הספק של עד 2,000 כוחות סוס (1,471 קילוואט) ומערכת חשמלית במתח של 980 וולט – "הגדרה מאוד ייחודית ללמבורגיני", כך הוא אומר.מנכ"ל למבורגיני, סטפן וינקלמן, הצהיר בעבר כי הרכב החשמלי הראשון של המותג יציע "לפחות מגה-וואט אחד". ביצועים ברמה הגבוהה ביותר הם "אחד מעמודי התווך" של הרכב החשמלי החדש, אך לדבריו, גם "התחושה של הנהג" והחוויה הרגשית חשובים לא פחות, במיוחד לאור המעבר לחשמל וניטרול חלק מחווית החושים שכרוכה במנועי בעירה.
בפולקסווגן אומרים כי מערכת חשמלית במתח של 980 וולט לדגמים עתידיים בעלי ביצועים גבוהים תהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית לקונצרן. כיום, רוב הרכבים החשמליים משתמשים במערכות של 400 וולט, בעוד שדגמים יוקרתיים עוברים בהדרגה לשימוש במערכת של 800 וולט. המערכת החדשה מאפשרת טעינה מהירה יותר, הספק גבוה יותר ויעילות משופרת.
בלום הכריז כי הרכב החשמלי החדש של למבורגיני יורכב במטה החברה בבולוניה, איטליה אך לא ציין היכן ייוצרו המרכב או הסוללות. הוא חידד: "אני מבטיח שזו תהיה למבורגיני טיפוסית, משהו מאוד רגשי".