לאחר שנים של הפסקה, פיג'ו מאשרת את חזרתו של מותג ה-GTi לשורותיה, אבל כיול קטן בעלילה שצריך להתרגל אליו. מנכ"ל החברה, אלן פוויי, הודיע כי הדגם הראשון בסדרה המחודשת יהיה גרסה ספורטיבית של ה-e-208 החשמלית. פוויי הדגיש כי "הנאת הנהיגה תמיד תהיה חלק מה-DNA שלנו".

מאז מינויו בפברואר 2025, פוויי שואף לחבר את המותג להיסטוריה המפוארת שלו. במסיבת העיתונאים השנתית של החברה, הוא ציין: "אנו נבחן את המורשת של המותג ונראה כיצד ניתן להתאימה לעולם המודרני".

צילום: פיג'ו

בשנים האחרונות, דגמי הביצועים של פיג'ו היו מועטים, כאשר ה-308 GTi היה האחרון שבהם והופסק בשנת 2019. מותג המשנה Peugeot Sport Engineered (PSE) ניסה למלא את החלל עם דגמים כמו ה-508 ההיברידי, אך לא זכה להצלחה רבה ולמעשה נגדע, על אף שהיו ניסיונות לקיימו.

הפלטפורמה E-CMP, עליה מבוססת ה-208, מסוגלת לתמוך בביצועים גבוהים יותר מדגמים מסורתיים בהנעה חשמלית. מותגים אחרים בקבוצת סטלנטיס, כמו אלפא רומיאו עם ה-Junior Veloce ואבארט עם ה-600e, הוכיחו כי ניתן לשלב ביצועים מרשימים ברכבים חשמליים ומכאן גם ככל הנראה נוצר החיבור ונרקם הבטחון להקים את המיזם. 

למרות שאין מידע נוסף על מועד ההשקה של ה-e-208 GTi, סביר להניח שנראה את הדגם החדש בקרוב. החייאת ה-208 GTi עשויה למצב אותה ראש בראש עם דגמים כמו Alpine A290 GT ו-Mini JCW Electric, מה שבהחלט מסמן שיצרני הרכב מזהים את הצורך בהמצאה מחדש של החוויה הספורטיבית עם זאת, ההחלטה הסופית תלויה בהיתכנות המסחרית ובביקוש הצרכנים. ​