פיאסטרי מצדו ניצח בפעם השנייה העונה, התקרב מאוד לעמיתו לנדו נוריס כך שכרגע שניהם נוהגים לאליפות עם מה שנראה כמו המכונית הטובה ביותר בקבוצה היעילה מכולן.
הגרנד פרי של בחריין, הסתיים כאשר שני לפיאסטרי הוא ג'ורג' ראסל, הנהג של מרצדס ונוריס השלישי מעניק פודיום כפול למקלארן.
סבב הפורמולה הגיע לנסיכות בחריין מסוזוקה, יפן, וכבר במקצי הדירוג הפגינה מקלארן כי היא חזקה מהיתר. אך בעוד פיאסטרי קובע זמנים מהירים במיוחד, היה מקצה הדירוג של נוריס, הנהג המוביל של הקבוצה, מאכזב יחסית. נוריס הודה שלא מצא במסלול את ידיו ורגליו ולכן הסתפק במקום השישי בלבד. ראסל במרצדס נטל את המקום השני וחברו הצעיר לקבוצה, קימי אנטונלי, את הרביעי; שארל לקלר בפרארי התמקם ביניהם ואילו לואיס המילטון המאוכזב הסתפק במקום התשיעי. עונש על טעות ניהולית של מרצדס הוריד את ראסל ואנטונלי מקום, וכך לקלר עלה למקום שני בזינוק.

הפתיחה של נוריס הייתה מדהימה. הוא הצליח לעלות עד למקום השלישי אחרי מאבק מרתק מול לקלר. אבל מספר הקפות לאחר מכן הוכרז כי מכיוון שהמכונית שלו לא עמדה בדיוק בקווים הנכונים בזינוק נוריס יקבל עונשין של חמש שניות. בזכות תזמון טוב של החלפות הצמיגים הצליח נוריס לשמור על המקום השלישי ואף ללחוץ בסיום על ראסל שהתמודד מול בעיות אלקטרוניות קשות במכונית אך הצליח לסיים שני. שניהם כלל לא סיכנו את ההובלה של פיאסטרי שניהל מרוץ רגוע ובוטח.
לקלר הסתפק במקום רביעי אחרי קרבות לאורך המרוץ עם נוריס, ואחריו המילטון שהצליח לטפס מהמקום התשיעי עד לחמישי. שישי סיים מקס ורסטפן שזינק מהמקום השביעי באירוע שהיה מתסכל מבחינת רד בול; הקבוצה לא הצליחה להביא למקצה הדירוג את המכונית במיטבה, ובמהלך המרוץ סבלה מתקלות שעלו בזמן יקר בשתי החלפות הצמיגים. ממש בהקפה האחרונה ורסטפן הצליח לעבור את פייר גסלי שניהל מרוץ מפתיע והסתפק במקום השביעי אחרי שהביא את המכונית של אלפין למקום הרביעי במקצה הדירוג.

אסטבן אוקון סיים שמיני בהאס לפני יוקי טסונודה שהצליח להביא נקודות ראשונות שלו לרד בול – וזו פעם ראשונה העונה שהנהג השני של הקבוצה מביא נקודות. עשירי סיים אוליבר בירמן הצעיר בהאס שהצליח לטפס מהמקום העשרים בזינוק.
נוריס עדיין מוביל בדירוג הכללי אך פער קטן, שלוש נקודות בלבד, מפיאסטרי עשוי לבשר גם על תחילתו של קרב פנימי במקלארן על תואר האלוף הנכסף.
גרנד פרי בחריין, מסלול סחיר, 13.4.23
1. אוסקר פיאסטרי – מקלארן
2. ג'ורג' ראסל – מרצדס
3. לנדו נוריס – מקלארן
4. שארל לקלר – פרארי
5. לואיס המילטון – פרארי
6. מקס ורסטפן – רד בול
7. פייר גסלי – אלפין
8. אסטבן אוקון – האס
9. יוקי טסונודה – רד בול
10. אוליבר בירמן – האס
אליפות העולם לנהגים אחרי 4 מרוצים (מתוך 24)
1. לנדו נוריס – 77 נק'
2. אוסקר פיאסטרי – 74 נק'
3. מקס ורסטפן – 69 נק'
4. ג'ורג' ראסל – 63 נק'
5. שארל לקלר – 32 נק'
אליפות העולם ליצרנים אחרי 4 מרוצים (מתוך 24)
1. מקלארן – 151 נק'
2. מרצדס – 93 נק'
3. רד בול – 71 נק'
4. פרארי – 57 נק'
5. האס – 20 נק'