חברת פריסבי, יבואנית רנו, החלה לשווק את הסופרמיני קליאו לאחר היעדרות מהשוק המקומי. הדור החמישי של קליאו שנחנכה ב-1990 הוצג ב-2019, מתיחת פנים הוכרזה ב-2023 אך הדגם המחודש שיובא לישראל ממפעל ההרכבה של רנו בתורכיה לא הגיע לישראל גם בשל החרם התורכי שנכנס לתוקף לפני כשנה לערך. כעת מיובאת קליאו מסלובניה שגם בה מפעל הרכבה של היצרן הצרפתי. 

צילום: יצרן

קליאו המחודשת מוצעת כקודמתה עם מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים, וזה מנפק 90 כ"ס (5000 סל"ד) ו-16.3 קג"מ (3750 סל"ד). התיבה אוטומטית רציפה, ההנעה קדמית, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 12.2 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש.

הממדים גם הם ללא שינוי: בסיס הגלגלים 258 ס"מ, האורך 405 ס"מ, הרוחב 180 ס"מ והגובה 144 ס"מ; נפח תא המטען כשהיה, 391 ליטרים. 

צילום: יצרן

במתיחת הפנים עברה קליאו שינוי משמעותי בחזית, כעת כמו בדגמי רנו העדכניים ביותר עם הסבכה הרחבה יותר. שיוניים נעשו גם בתוך הרכב, ואלה כוללים חומרים משופרים, לוח מחוונים מוקרן תקני.  

רנו קליאו המחודשת מוצעת ברמת האבזור 'אבולושן' וזו כוללת תאורת לד, חישוקי "16, צג מרכזי "7 וממשקי שיקוף אלחוטיים, בקרת אקלים. בתחום הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה ועוד.  

המחיר החל ב-125,000 שקלים. 

בהמשך תגענה רמות אבזור נוספות, כנראה גם הגרסה ההיברידית.