עם 365 כ"ס ממנוע 2.5 ליטר טורבו-בנזין (בוקסר ארבעה צילינדרים), ה-GTS חזקה ב-15 כ"ס מקאיימן ובוקסטר בגרסת S רגילה. מדובר גם בתוספת של 35 כ"ס לעומת ה-GTS היוצאת. בשידוך לתיבה רובוטית דו-מצמדית ועם חבילת ספורט כרונו (הכוללת בקרת יציאה מהמקום), ה-718 קאיימן GTS תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות ולמהירות מרבית של 290 קמ"ש. פורשה לא מפרסמת נתוני ביצועים לגרסת הבוקסטר GTS, או לדגם הידני.
כן נמסר כי בדומה לדגמי GTS אחרים בהיצע היצרנית, גם כאן יש עיצוב אגרסיבי יותר עם חלקים שונים שנצבעו בשחור - למשל חישוקי ה-"20, פתחי איוורור ובתי הפנסים. כן יוצעו תגי GTS בשחור על הדלתות ותא נוסעים ברמת אבזור גבוהה, כולל מושבי אלקנטרה ושפע מותרות. גרסאות ה-GTS מציעות בנוסף מתלים מתכווננים עם הנמכה של 10 מ"מ ודיפרנציאל אחורי מכני (בתוספת תשלום).
הגרסאות החדשות יגיעו לישראל ברבעון הראשון של 2018. מחיר קאיין GTS יעמוד באירופה על החל מ-76,137 יורו, כ-314,000 שקל, ובישראל החל מ-652,000 אלף שקל. בעבור בוקסטר GTS תידרשו לשלם החל מ-78,160 יורו - כ-322,500 שקל, ובישראל החל מ-678,000 שקל.