אלפא רומיאו ג'ולייה - אוטו 

אלפא רומיאו ג'ולייה

אלפא רומיאו ג'ולייה יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב מהמם בחזית, סביבת נהג מרשימה, הנעה אחורית, ביצועים מעולים, מערכות עדכניות.
חסרונות היכולת הדינמית לא טובה במגבלות, הגה מנותק, פחות מערבת ממה שצפוי מאלפא.
בשורה התחתונה הרבה יותר יפה, פחות מחודדת.

אלפא רומיאו ג'ולייה 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    הג'וליה היא יורשת ה-159, שייצורה הופסק עוד ב-2011 - והיא הרבה יותר מאשר "עוד דגם" אצל היצרן.  בשונה מה-159, לג'וליה החדשה הנעה אחורית - לראשונה מזה 24 שנה באלפא  (מאז הפסקת ייצור ה-75) במכונית המיוצרת בקנה מידה גדול (להבדיל מ-8C ו-4C), וממש כמו הדגם המקורי (1962-1978).

    לג'וליה בסיס גלגלים ארוך מהותית משל ה-159, והיא גם רחבה יותר וטיפ-טיפה יותר גבוהה. יחד עם ממד אורך כמעט זהה לזה של ה-159, הג'וליה אמורה להציע הופעה ספורטיבית בהרבה ביחס לקודמתה.

    למרות המידות המוגדלות והעובדה שמדובר ברצפת הנעה אחורית, המשקל דווקא הופחת מאוד - באלפא מצהירים על פיחות של עד 250 ק"ג ביחס ל-159! מבחר יחידות ההנעה הישראלי מבוסס על שני מנועי בנזין מוגדשים לבחירה, שני סוגי הנעה ושני סוגי תיבות הילוכים.

    מנוע הבסיס הוא 2.0 ל' טורבו עם 200 כ"ס, תיבה אוט' 8 היל' והנעה אחורית; מעליו נמצאת גרסה מחוזקת על בסיס אותו המנוע, עם 280 כ"ס והנעה כפולה.

    בפסגת ההיצע נמצאת גרסת 'תלתן ירוק' (QV), עם מנוע טורבו בנזין 2.9 ל' 510 כ"ס, הנעה אחורית ואפשרות בחירה בין תיבה אוט' 8 היל' לתיבה ידנית 6 היל'. חשוב להדגיש כי בגרסת ה-QV ארבעה מושבים בלבד.

    הג'וליה הגיעה לישראל בספטמבר 2016.

  • עיצוב ונוכחות

    הג'וליה היא מכונית יפה ומלאת נוכחות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים קרבי למראה - בעיקר עם שילובי הצבעים העזים.

    יחד עם זאת, איכות הגימור לא עומדת בקנה אחד עם התחרות מיפן ומגרמניה, וכך גם הנדסת האנוש.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה יעילה - לא פחות , אבל גם לא יותר. צריכת הדלק הממוצעת שהושגה בתום המבחן עמדה על 10 ק"מ לליטר - נתון נאה, בהתחשב במבחן המאומץ.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית, בשל כיול מתלים רך מהרצוי. למרות הכיול הרך, לג'וליה התנהגות כביש מוצלחת, בעיקר בזכות כושר אחיזה גבוהה והיגוי לא-רע.

    יחד עם זאת, בקרת יציבות בלתי-מתנתקת תתסכל נהגים שאוהבים (ויודעים) להשתעשע.

  • תמורה למחיר

    כעסקה, הג'וליה מתקשה להצדיק את עצמה - היא מוצעת במחירים דומים לאלו של מובילות הסגמנט (ולעתים אפילו קצת יותר), אך היא חסרה את המוניטין המבוסס שלהן.

    העובדה שהאחריות קצרה מהמקובל לא מוסיפה לאטרקטיביות.

  • סיכום

    אילולא המחיר - הייתה יכולה להיות אופוזיציה חזקה לגרמניות.

אלפא רומיאו ג'ולייה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אלפא רומיאו ג'ולייה
אלפא רומיאו ג'ולייה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1995
280
החל מ- 2,656 ₪
339,900
1995
280
החל מ- 2,891 ₪
369,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים אלפא רומיאו ג'ולייה

ברשותך אלפא רומיאו ג'ולייה?

ציון ותגובת גולשים

אלפא רומיאו ג'ולייה מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5