דיפאל S07 - אוטו

דיפאל S07

דיפאל S07 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
475 ק"מ
שנת השקה: 2024

דיפאל S07 יתרונות וחסרונות

יתרונות
חסרונות
בשורה התחתונה

דיפאל S07 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    בדצמבר 2024 נחת בישראל דיפאל (Deepal), מותג של צ'אנגן, תאגיד רכב סיני בבעלות המדינה. לצ'אנגן כיום חצי תריסר מותגים, ודיפָאל הוא מותג המיועד לשיווק במערב, פועל באירופה מזה כשנה ויש לו ארבעה דגמים.

    הדגם הראשון של המותג המגיע לישראל הוא S07, רכב פנאי חשמלי בגודל בינוני (D-SUV), בעל מבנה הקרוב לפנאי-קופה ועם מקדם גרר מרשים: 0.25.

    ממדיו החיצוניים נאים: בסיס הגלגלים, 290 ס"מ; אורכו 475 ס"מ, רוחבו 193 ס"מ וגובהו 163 ס"מ. נפח תא המטען האחורי 435 ליטר, וזה של הקדמי 125 ליטרים. משקל הרכב: 2073 ק"ג.

    לדגם זה מנוע יחיד, המייצר 218 כ"ס ו-32.6 קג"מ. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 7.9 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש.

    לסוללה אנרגיה של 80 קוט"ש, הטווח המוצהר 475 ק"מ והספק הטעינה המהירה הוא 92 קוט"ש.

    ל-S07 אחריות של 6 שנים ולסוללה 8 שנים, ועד 150,000 ק"מ בשני המקרים.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני נאה מאוד, יחידות תאורה חדות והחזית שפיצית משהו, רעננה ונאה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים במכונית המבחן כלל דיפון בצבע כתום שנראה פשוט מצוין. איכות ההרכבה והגימור טובה בהחלט, והאבזור עשיר מאוד. זהו אחד מתאי הנוסעים היפים בסגמנט, גם בזכות שילוב הצבעים והחומרים.

    עיצוב סביבת הנהג נקי ואלגנטי - דשבורד ישר ומסך מולטימדיה עצום ניצב במרכזו. כאן המסך נע לרוחב הרכב ומטה עצמו לפי המשתמש, הנהג או הנוסע. חמוד.

    מה שפחות חמוד זה שהכל, אבל הכל, מתופעל ממנו ודרכו. למעט לחצנים בגלגל ההגה ולחצנים לחלונות בדיפוני הדלתות אין פקדים חיצוניים נוספים.

    תפריט המולטימדיה באנגלית בלבד, מעט מסובך להתמצאות, ובהחלט בעייתי לתפעול בנהיגה. ויש גם לא מעט פטנטים ושטיקים.

    פיצ'ר חמוד הוא זה ששיחת טלפון נשמעת דרך הרמקול במשענת הראש. מה שכן, הווליום גם במצב החזק ביותר לא מספיק חזק. ואולי זה בגלל שהמושבים הנאים האלה בנויים לגבוהים, ומשענת הראש תהיה רחוקה מראשם של נהגים נמוכים.

    הפקודות הקוליות לא תופסות לגבי תחנות רדיו והמכונית לא מציעה רדיו אלא מוזיקה "של הרכב" או לחילופין חיבור לבלוטות', דהיינו מוזיקה מהנייד. ניתן לעבור לרדיו, אבל זה אומר שצריך להיכנס לתפריט וסתם מסבך ומעצבן.

    המושבים הקדמיים נוחים, והמרחב מעולה למרות הקונסולה האמצעית הרחבה. תנוחת הנהיגה טובה, אך גלגל ההגה לא מתכוונן מספיק החוצה. וחבל.

    הראות החוצה אינה מצטיינת, בעיקר לאחור, אך יש מערך מצלמות היקפי איכותי ויעיל.

    מפתח הדלת מאחור אינו גדול, המרווח מצוין לרגליים אך לא מספיק נדיב לראש. הספסל גם בנוי לשניים ופחות מתאים לשלושה חרף רצפה שטוחה. גם מאחור האבזור נדיב והצבעים והחומרים מזמינים לשהייה.

    נפח תא המטען הוא 435 ליטרים – קטן מהמקובל בדגמים אחרים של הסגמנט, אופייני לדגמים הבאים מסין; כמעט כרגיל, נפקד מקומו של הגלגל החלופי ובמקומו ערכת ניפוח. בנוסף, יש תא קדמי גדול יחסית, בנפח 125 ליטרים, כזה שמפצה יחסית על האחורי.

  • מנוע וביצועים

    נתוני התפוקה (218 כ"ס, 32.6 קג"מ), אינם מהסוג המרגש ההוא הצמוד לרכב חשמלי, אבל מספקים.

    עם הנעה, ברירת המחדל של מצב הניהוג הוא מצב 'אקו' והתאוצה אז סבירה, טובה יותר ב'נורמל' ומגיעה לשיא יכולתה ב'ספורט'.

    לאורך המבחן, למעט במקטע הדינמי לא הרגשנו חוסר בכוח, לא בהשתלבות לכביש מהיר, גם לא בעקיפות רגילות בכביש הבין-עירוני. עם זאת, לקראת עקיפה בתנאי עומס, יש לחשב מראש.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה לרוב. עם זאת, לאחר מפגש עם מפגע גדול במהירות גבוהה, הרכב מתנדנד בחוסר ריסון. איכות הנסיעה הכוללת טובה הודות לבידוד רעשים מוצלח גם של הכביש, גם של הרוח.

    בכביש המפותל, בניגוד למקובל בתוצרת סין, היכולת הדינמית הייתה טובה מאוד. האחיזה טובה גם בכניסה לפניות בקצב גבוה, ולקראת המגבלות, בהעברת משקל, ישנו הידוק עדין ולינארי של הישבן. בפנייה, חזרה מהירה לתאוצה לא מוציאה את הרכב הכבד משיווי משקל.

    מערך ההיגוי חד יחסית וכושר ההפניה של הרכב סביר פלוס. הנשיכה הראשונית של הבלם פשוט מעולה. מי אמר שאי אפשר לכייל טוב את הבלימה ברכב חשמלי?

    ל-S07 מפרט בטיחות מרשים, אבל המערכות לחוצות מאוד, כל כך לחוצות עד כי במבחן כיבינו את רובן.

  • תמורה למחיר

    לדיפאל S07 מחיר אטרקטיבי לרכב פנאי עם מפרט וביצוע ברמה הזו – ומול התחרות הקשה בסביבה הקרובה הוא מוסיף עיצוב חוץ נאה מאוד וסביבת נהג מושכת ביותר. התמורה למחיר טובה מאוד.

  • גרסאות ורמות גימור

    דיפאל S07 משווק בגרסה אחת וברמת גימור אחת.

    רשימת האבזור ארוכה וכוללת תאורת לד, חישוקי "19, מצלמות היקפיות, גג פנורמי, מפתח חכם ואפליקציה ייעודית, בקרת אקלים תלת אזורית, תצוגה עילית במציאות רבודה, מסך מרכזי "15.6 הניתן להנעה מצד לצד לרוחב סביבת הנהג, צימוד אלחוטי לאפל ולאנדרואיד וטעינה אלחוטית, מערכת שמע עם 14 רמקולים של סוני, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, לכיסוי הגג, לווילונות ההצללה, למושבים האחוריים ולמושבים הקדמיים שיש בהם חימום (ובמושב הנהג גם אוורור).

    כמו כן, ניתן לקבל וו-גרירה חשמלי בהתקנה מקורית בתוספת תשלום.

  • בטיחות

    דיפאל S07 זכה לציון של 5 כוכבים במבחן הבטיחות העדכני ביותר של יורו NCAP עם ציונים גבוהים ביותר: מבוגרים, 95%; ילדים, 87%; הולכי רגל 74%; מערכות בטיחות, 77%.

    במפרט הבטיחות, בין השאר: שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, גם בנסיעה לאחור וגם בכניסה לצומת עם זיהוי תנועה חוצה; תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו; בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מלאה, גם בפקקים; זיהוי סכנת התנגשות מאחור, ניטור שטח מת, התרעות על פתיחה מסוכנת של הדלת ועל שכחת ילדים, עמעום אור גבוה אוטומטי ועוד.

  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה במבחן תובעני עמד על כמעט 300 ק"מ. בנהיגה בין-עירונית נינוחה, הטווח עמד על כ-370 ק"מ. יצוין כי הספק הטעינה המהירה מעט נמוך מהמקובל.

  • מה חדש בדיפאל S07 2025

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.

  • סיכום

    רכב פנאי מלוטש ומרשים מהמקובל בדגמים מקבילים מתוצרת סין.

דיפאל S07 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג דיפאל S07
דיפאל S07 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
475 ק"מ (WLTP)
218
החל מ- 1,578 ₪
201,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים דיפאל S07

ברשותך דיפאל S07?

ציון ותגובת גולשים

דיפאל S07 מתחרים

דיפאל ישראל רשימת דגמים
מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5