ג'נסיס G70 - אוטו

ג'נסיס G70

ג'נסיס G70 מידע כללי

קטגוריה: משפחתיות גדולות / מנהלים
גירסה מומלצת:
12.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

ג'נסיס G70 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, אבזור, התנהגות ספורטיבית
חסרונות נוחות נסיעה, מרווח מאחור
בשורה התחתונה מישירה מבט לגרמניות

ג'נסיס G70 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    במאי 2021 החל שיווקה של ג'נסיס G70 – המשפחתית-הגדולה של מותג היוקרה של יונדאי.

    ג'נסיס השיקה את G70, החולקת רצפת הנעה אחורית עם קיה סטינגר, בספטמבר 2017. המכונית עברה מתיחת פנים שלוש שנים אחרי, בספטמבר 2020, על-מנת להתאים את העיצוב החיצוני שלה לקו העדכני של ג'נסיס, והציגה גם גרסת סטיישן-קופה, "שוטינג ברייק", אשר ניתן להזמין גם בארץ.

    הגרסה המיובאת לישראל מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 245 כ"ס ו-36 קג"מ. משודכת אליו תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההנעה אחורית. ברמת הגימור 'ספורט' כולל המפרט הטכני גם דיפרנציאל מוגבל-החלקה, בולמי זעזועים נשלטים-אלקטרונית, בלמים של ברמבו וצמיגים במידות שונות מלפנים ומאחור. לרשות הנהג חמישה מצבי ניהוג וגם בקרת שיגור. כדי שהאופי הספורטיבי יישמע כנדרש, הצליל מכוון בהתאם ויש לו סיוע של מערכת השמע.

    ברמת גימור 'לקשרי' תאורת לד מטריקס, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, אוורור למושבים הקדמיים עם תפעול חשמלי להם ולגלגל ההגה, מולטימדיה עם צג "10.25 ומחוונים מוקרנים, ריפוד עור, בקרת אקלים תלת-אזורית, טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, העברת הילוכים מההגה ומערכת שמע של לקסיקון עם 15 רמקולים.

    רמת הגימור 'ספורט' כוללת, בנוסף למפרט הטכני שצוין לעיל, חישוקי "19, ופריטי עיצוב ספורטיביים בפנים ובחוץ.

  • עיצוב ונוכחות

    לג'נסיס G70 עיצוב מרשים. הפרופורציות מצוינות, הודות לשילוב של חרטום ארוך, ישבן קצר וצללית נמוכה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים עשיר נאה וממוקד מבחינה פונקציונלית.

    העובדה שהרכב נמוך מורגשת בקו הגג בכניסה לרכב, וגם תנוחת הנהיגה הספורטיבית קצת נמוכה, אך זו תורמת ליצירת אווירה נכונה ברכב כזה.

    הישיבה מאחור נעימה, המרחב מספק אבל אינו גדול – בייחוד מרווח הראש לגבוהים. תא המטען רדוד ועדיין מספק בנפחו.

  • מנוע וביצועים

    ג'נסיס G70 הוא רכב מהיר, הצובר היטב מהירות גם בעומס – אך התחושה אינה כוחנית במיוחד; התיבה מהירה,אך פעולתה אינה חלקה תחת עומס.

  • נוחות והתנהגות

    ה-G70 אינה נוחה בנסיעה איטית בעיר. ככל שעולה המהירות נוחות הנסיעה משתפרת ובהחלט סבירה.

    התמורה לכך מגיעה בפיתולים, שם היא בהחלט מתנהגת בצורה ספורטיבית, אפילו אגרסיבית.

    אולם חסר לה רהיטות, והדרגתיות, וגם פעולה מדויקת יותר של ההגה שיש לו יחס העברה משתנה.

  • תמורה למחיר

    ג'נסיס G70 מציעה יתרונות ביחס למתחרות באבזור תקני שופע שאינו מקובל בנבחרת גרמניה וגם בהספק גבוה יותר לשקל. אולם חסרה לה גרסת כניסה זולה יותר, כמו שיש למתחרות.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק סבירה בלבד.

  • סיכום

    קוריאנית יוקרתית שמתמודדת ללא רגשי נחיתות מול הגרמניות.

ג'נסיס G70 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'נסיס G70
ג'נסיס G70 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1998
245
החל מ- 2,657 ₪
340,000
1998
245
החל מ- 3,000 ₪
384,000
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ג'נסיס G70

ברשותך ג'נסיס G70?

ציון ותגובת גולשים

ג'נסיס G70 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5