מיצובישי אקליפס קרוס - אוטו 

מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
11.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

מיצובישי אקליפס קרוס יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה, אבזור, בטיחות
חסרונות איכות, נוחות, התנהגות, ביצועים, צריכת דלק
בשורה התחתונה היהלום היפני זקוק לליטוש

מיצובישי אקליפס קרוס 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    מיצובישי אקליפס קרוס הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) שלישי במבחר של היצרנית. זהו הדור הראשון של הדגם והוא נחשף לראשונה בשנת 2017 ומבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר היוצא (GS). בשנת 2020 הוצג הדגם לאחר מתיחת פנים מקיפה למדי.

    במתיחת הפנים מיצובישי הציגה עיצוב מעודן ומעודכן לאקליפס. החזית דומה לדגם היוצא אך מיישרת קו עם אאוטלנדר החדש. השינוי הבולט הוא מאחור שם אקליפס מוותר על השמשה המפוצלת לטובת מראה שגרתי יותר.

    שינויי העיצוב השונים הובילו להארכת המרכב בלא פחות מ-14 ס"מ ל-454.4 ס"מ בסך הכל. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי (267 ס"מ). בנוסף, מרווח הגחון טוב מבעבר ועומד על 20.4 ס"מ בגרסת ההנעה הקדמית ו-21.5 ס"מ עבור גרסת ההנעה הכפולה

    המנוע נותר אותו 1.5 ל' מוגדש טורבו, אך כאן במהדורה מעודכנת: ההספק ירד ל-152 כ"ס (163 כ"ס בעבר) והביצועים טובים פחות על הנייר: 10.5 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת ההנעה הקדמית במקום 9.3 שניות בעבר.

    בתחילת 2013 נוספה גרסה עם מערכת הנעה היברידית-נטענת (פלאג-אין) בהספק של 224 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.

    סביבת הנהג עודכנה גם היא במתיחת הפנים אך באופן מתון יותר מהעיצוב החיצוני, ועיקר השינויים נוגעים למערכת המולטימדיה החדשה שמוקמה קרוב יותר לנהג.

  • עיצוב ונוכחות

    לאקליפס קרוס הופעה מוחצנת - מדובר באחד מדגמי הפנאי-קופה העממיים היחידים. אולם ההופעה הפכה שגרתית יותר לאחר מתיחת הפנים.

  • תא נוסעים ומטען

    למרות רשימת אבזור עשירה - מדובר בתא נוסעים לא מוצלח.

    איכות החומרים וההרכבה מאכזבת, וסביבת הנהג מיושנת ואינה נוחה לתפעול.

    מרחב הפנים מספק - פרט למרווח הראש, מלפנים ומאחור, שהוקרב על מזבח העיצוב.

    הכניסה לרכב לא נוחה, ולנוסעים מאחור אין פתחי מיזוג.

    תא המטען מציע נפח מספק.

  • מנוע וביצועים

    מערכת ההנעה מאכזבת. המנוע חזק למדי – אך אופי פעולתו גס.

    התיבה הרציפה מקצינה את היעדר העידון של המנוע, וסובלת בעצמה מאופי פעולה לא נעים.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית, בשל כיול מתלים נוקשה.

    למרות הכיול הנוקשה, התנהגות הכביש אינה יוצאת נשכרת מהעניין, וגם כאן אקליפס טוב פחות מהמקובל.

    בידוד הרעשים לא מוצלח.

  • תמורה למחיר

    מחירו של אקליפס קרוס דומה למקובל בקטגוריה, הוא בטיחותי, מאובזר ונראה טוב - אבל מדובר במוצר מיושן ולא מלוטש שמתקשה להתמודד מול מתחרים מודרניים.

  • גרסאות ורמות גימור

    מיצובישי אקליפס קרוס 2024 משווק בישראל בשתי גרסאות – טורבו בנזין 1.5 ל' או היברידית-נטענת 2.4 ל' – ובמגוון רחב של רמות גימור.

    לגרסת הבנזין הספק מירבי של 153 כ"ס, תיבת ההילוכים רציפה והיא מוצעת עם הנעה קדמית או כפולה.

    לגרסה ההיברידית הספק משולב של 188 כ"ס, הנעה כפולה, סוללת 13.8 קוט"ש ויכולת לנוע על חשמל לטווח מירבי של עד 45 ק"מ.

  • בטיחות

    מיצובישי אקליפס קרוס 2023 נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2017 בתקן מבחן פחות מחמיר מהנהוג כיום. אז הוא קיבל דירוג של 5 כוכבים עם ציון של 97% בהגנה על מבוגרים, 78% בהגנה על ילדים, 80% בהגנה על הולכי רכב ו-71% במערכות בטיחות.

    היצע מערכות הבטיחות כולל כסטנדרט מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק גבוהה יחסית: 9 ק"מ לליטר בממוצע המבחן ועד 11 ק"מ לליטר בשיוט.

  • מה חדש במיצובישי אקליפס קרוס 2024

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2024.

  • סיכום

    היהלום היפני זקוק לליטוש.

מיצובישי אקליפס קרוס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי אקליפס קרוס

כתבות ומבחני דרכים מיצובישי אקליפס קרוס

ברשותך מיצובישי אקליפס קרוס?

ציון ותגובת גולשים

מיצובישי אקליפס קרוס מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5