
החלל הגדול יכול, כמובן, לשרת גם נוסעים, שייהנו ממרחב נדיב בכל כיוון. עיצוב התא תכליתי מאוד והחומרים פשוטים, אבל הוא לא משדר תחושה ספרטנית. יש המון אפשרויות אכסון כולל "בוידעם" אדיר מידות מהשמשה הקדמית ועד מעל לראש הנהג והנוסע שלצידו.
אבל כל אלה נמצאים בברלינגו לא מהיום. מה שחדש הוא התיבה הרובוטית, שמאפשרת גם לעצלנים שבינינו ליהנות מכל היתרונות האלו. זו תיבה חד–מצמדית, עם המגרעות המוכרות של תיבות מסוגה. אומנם השידוך למנוע הדיזל הזה מצליח לעדן במעט את החסרונות, אך הם עדיין שם. תמרוני רוורס, לדוגמה, הם משהו שדורשים עדינות ורגל מרחפת מעל דוושת הבלם. העברות ההילוכים, אם לא תתזמנו נכון את הפחתת הלחץ על דוושת התאוצה, יניעו את הנוסעים קדימה ואחורה. זינוק בעלייה, לעומת זאת, הוא עניין פשוט למדי בזכות מערכת אוטו–הולד, שמחזיקה את הבלמים דרוכים לעוד פרק זמן קצר.

עיצוב התא תכליתי מאוד והחומרים פשוטים, אבל הוא לא משדר תחושה ספרטנית
לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן
הברלינגו היא מכונית פרקטית מאוד, שתוביל משפחה ברווחה רבה, והתיבה הרובוטית הופכת אותה לאופציה גם למי שלא אוהב לערבב את הדלק בעצמו. אבל על התמונה הוורודה באופן כללי מעיבים שני נתונים משמעותיים: ציון של שלושה כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופאי, עם ציון נמוך במיוחד בהגנה על מבוגרים, והמחיר. ב–165,000 שקל, מחירה של הגרסה הרובוטית, אפשר לקנות גרנד–סניק דיזל או C4 פיקסו בנזין או דיזל, לדוגמה, שיתנו יותר בטיחות, יותר מושבים, יותר אבזור ויותר עידון.
